Bye,bye BA ...

92 4 1
                                    

"A toto...."

"OMG ja ho asi zabijem!!!"

Keď som to videla slzy sa mi zase tlačili do očí,nevedela som prestať plakať, v Novinkách bolo totiž napísané:

ERIK  VO VZŤAHU S JULIA 

Nika chcela aby som prišla na iné myšlienky.

"Tak ako stráviš prázdniny?"

Ale stále som plakala, Nika dostala ale nápad...

"Už to mám! Vieš ako si vravela že keď si bola menšia tak si chodila k babke na vidiek,spomýnaš si ?"

Kývla som hlavou na súhlas,a v tom mi to došlo.

"Pôjdem k starkej a hádam prídem na iné myšlienky!"

"Presne to som myslela!"

Mama s tatkom nemali žiadne námietky ešte v ten deň som s zbalila, a na druhý deň som išla busom na stanicu.Z okna som videla Paulínku ako sa obýmala s jej novým objavom,boli šťastný,ako by som strašne chcela byť na jej mieste. Autobus zastal, a ja som vystúpila na Hlavnej Stanici v Bratislave.Čakala som asi 15min. kým neprišiel vlak ktorý by ma odviedol k babičke, zatiaľ som si listovala nového Kamoša Letný magazín.Keď som ho vybrala a otočila stranu nevidela som nič iné ako 1D,JB (Hádajte čo? Hneď mi bolo teplejšie! :D :D :D (bez urážky)).Sadla som si do štvormiesneho kupéčka.O chvíľu niekto klopal,otvorila som.

"Ahoj máš tu voľné?"

Bol to celkom pekný chlan.

"Hej..."

"Môžem?" a ukázal na sedačku,prikývla som.

"Mimochodom volám sa Marek ty ? "

"Ahoj Marek ja som Sandra"

Marek sa pousmial.

"A kam ideš?"

"Fú no k babičke"

"Myslel som konkrétne :) "

"Do malej dedinky pri Ružomberku,a ty ? "

"No idem do Bešeňovej na brigádu,poznáš to nie? Je to blízko,celým meno sa to volá: Gino Paradise Bešeňová"

"Hej je to hneď  vedla dediny kde býva babka."

Celú cestu sme sa rozprávali o tom aký sú naši rodičia,škola a tak...

"Prečo práve k babičke?"

Cítila som že keby som povedala pravdu budem plakať,tak som povedala čo ma prvé napadlo.

"Chodím každý rok..."

"Ou tak budeš zrejme poznať nejaké fajn miesta kde bývajú tie najväščie párty!"

"No..."

Zase som zaklamala, u babičky som totiž naposledy bola keď som mala 10 a teraz? Veď už mám po šestnástke...Ale pamätám si na nejakých chalanov ale len zriedka presnejšie iba odseky.Ale na mená to by som si asi nespomenula to by som musela rozmýšlať niekoľko hodín...

Vlak zastal,a obaja sme vystúpili, a zbadala som veľký nápis ktorý držali nejaký chalani, bolo tam napísané:

"VITAJ  V  LT  SANDRA"

A to nieje to najdivnejšie stála tam aj babka s dedkom, a usmievali sa...

Dobehla som k nim a babku s dedkom som vyobímala.A potm tý chalani:

"No koneče od kedy ste sa odsťahovali ešte ďalej ako ste bývali sme ťa nevideli!"

"No to je možné ale vy ste?"

"Si na náš nepamätáš?"

Vystúpil z davu šiestich chalanov ten na ktorého som sa pozerala pretože bol najkrajší.

"Nie mala by som?"

"Ako je možné že si náš napamätáš? Veď sme toho toľko zažili!"

"Napríklad?"

"No Sandra poď, alebo zostávaš s chalanmi?"

Pridala sa do debaty babka(bola trošku hluchá preto nepočula aký je problém)

"Zostaň,pospomýname"

"Tak dobre.."

Ani neviem prečo som súhlasila,ale najprv som sa išla vybaliť a zavolať mame,nike...

Tak čo ako sa Vám páčila táto časť ? 

Sorry za chyby...

Čo si mysíte o príbehu? 

Summer 2013 :-*Where stories live. Discover now