Hayat hep kaçan kovalanır hesabı ile mi dönüyor? Hem kaçmayı hem de kovalamayı denedim. Kaçtığımda kovalayan, kovaladığımda ise kaçan kimse yoktu.Ben buna 'yanlızlık' mı demeliyim. Belki.
Ama yalancı yüzlere bakarak etrafımın kalabalık gözükmesi daha kötüsü!Yalnızlık insana huzur veriyor fakat bir süre Sonra acı gerçeklerle yüzleşiyorsun. Ne mi?
Senin için endişelenen kimsenin olmaması ya da kimsenin sana değer vermemesi bunlar sadece birkaç örneği.Ben yenilmez gözüken Selin Aral. Aslında dokunsalar Yok olacak Selin Aral.
Daha fazla dayanamayarak evden ayrılıp İzmir'e geldim. Ya da evden kaçmış olabilirim.
Bavulumdan çıkan o iğrenç sesle beraber boş sokakta
yürürken duvarda bir iş ilanı gördüm bu iş bana uygun.Yaşasın be hayat bir kerede olsa bana güldü. Hemen aradım. (- Selin +sekreter)
- Alo! Merhaba iş ilanı için aramıştım.
+ Evet.İstediğiniz zaman bize ulaşabilirsiniz . Uygun olduğunuz bir zamanda Sudoku Atölyesine ( böyle bir yer Yok) gelirsiniz.
- Teşekkürler iyi günler.
Kadın suratıma kapattı. Hemen Doğa'nın yanına gitmeye karar verdim. O burada yaşıyordu ve benim
çocukluk arkadaşımdı.Apartmana varınca zile bastım ve evin kapısından içeriye geçtim.
Keşke basmasaydım evde parti vardı bir sürü genç ve jazz müzikle parti yapıyorlardı bir kişiyi durdurup Doğa'nın yerini sordum.
Doğa'yı görünce selam verdim . Hemen benim yanıma geldi ve sahroş bir şekilde "AA senin burada ne işin var" dedi ahh deli kız halbuki geleceğimi söylemiştim.
"Sana söylemiştim ama unutmuşsun herhalde" dedim anladığını belirten hırıltılı çıkardı.Daha sonra beni kolumdan çekiştirerek "Gel senig bizimkilerle tanıştırcağm" gerçekten komik konuşuyordu kıkırdadım.
Bana esmer,koyu saçlı ve ela gözlü kızı göstererek "Bu Başak" başımla selam verdim. Yanındaki ikizlere bakarak "Koyu yeşil gözlü Kamelya açık yeşil gözlü ise Açelya" dedi, daha sonra kırmızı saçlı ve koyu kahve gözlü kızı göstererek "Alev" karamel saç renkli ve karamel gözlü kızı göstererek "Buda İzelll" dedi l harfini uzatmıştı sonra bana dönerek " Evet kızlar bu siyah saçlı mavi gözlü kızımızda Seliiin" dedi. Ben herkese topluca "mehaba" diyince topluca aynı cevap gelmişti.
Daha sonra izin istiyerek Doğanın odasına bavulumu koyup geri kapıya elimi koymuş içeriye dönecektim ama kapı biranda açılıp üzerime 1 tonluk ağırlık gelerek ikimizde yere yığılmıştık anın şokuyla çığlık atınca çocuk bana bakıp küçük küfür etti ama sesten anlayamadım bana daha da yaklaşarak "iş üzerindeyim küçük kız ve kandırmam gereken birileri var o yüzden şuan sesini çıkarma ve beni itmeye kalkışma anlaşıldı mı?" Diye sordu sesi soğuk ve bir o kadar da sertti çok korktuğum için sadece kafamı salladım.
Sonra rahat bir tavırla konuşmaya başladı. " şişşh korkma mavi gözlü kız" dedi şuan ne kadar korksam da hemen savunmaya geçip "Ne korkcam be" diye çirkefleştim "Alışıksın herhalde" diyince göt olmuştum off Selin off senin neyine 1 tonluk adama laf sokmak kırmızı olduğuma yemin edebilirim ağzımı açmış bişi söyleyeceğim zaman kapı açıldı ve üzerimdeki ayı bir anda kafasını boynuma koydu.
Kapıdaki iri yarılı adam bize bakıp geri dönndü hemen üzerimdeki yaratığı iktirdim bana bakıp piç smile yaptıktan sonra kapıya yürüdü ben çıkacak sanarken geri döndü ve "parfümün güzelmiş mavi gözlü kız" dedi ve gitti. Aslında Yeni farkettim ki çocuk baya yakışıklıydı ama karakteri tam bir mal ayrıca ben parfüm kullanmıyordum ki neyse diyip omuz silktim ve salona gittim ve ben şok ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUMAN #Wattys2017
Roman pour AdolescentsBiz Aksel'iz kızım.Ben sel gibi tehlikeli ve bi o kadarda can alıcı sen ise ak kadar tertemiz deniz gibi masmavisin.Bu yüzden sen benimsin! "Sigaram dumansız yanamaz sende bensiz olamazsın demiştin." ~Bu hikaye siyahın içindeki beyaz değil , siyahı...