Kamelya'dan
Kimseyi ne arayıp Ne sormuştum. Sessiz sakin yaşıyordum ailemin 'iyi misin' sorularına cevap veremiyorum.Nasıl cevap verebilirim ki ne diyim onlara
-Mutsuz
-Yalnız
-Düşünceli
-Kalbi Kırık
-Kırgın
-Boşlukta
-Onsuz
-Şaşkın
-SavunmasızEvet ya gayet iyiyim.Düşünsenize;
Siz ona söylediğiniz kelimeleri başkasına söyleyemezken, o ise sizi öptüğü dudaklarıyla başkasını öpüyor. Ben hala düşüncelerimle boğuşurken telefonuma bir mesaj gelmişti acaba ondan mıdır?"Antalya gezimizi kazandınız yarın Antalya May Garden Club Hotel'de sizleri bekliyoruz." Ben mi kazanmıştım yani ama kazansam Ne yazar çünkü gitmeyecektim. Salona babamın (Kemal Bey) yanına gittim ve ona sarılarak yanına oturdum. Bana " Kızım bak iyi değilsin seni birisi üzmüş" demişti artık onlarda farketmişler . Sonra devam ederek "Hadi sen bir tatil yap hem eğlenirsin hemde mutsuzluklarından kurtulursun" demişti. Aslında mantıklı geliyordu. Bende artık onları üzmemek adına hızla kalkıp
gülerek "Tamam o zaman ben hazırlanayım" diyip onu öperek salondan ayrıldım. O zaman Antalya beni bekle Ufuk'u unutma zamanı!
Ufuk'tan
Bu kaçıncı rakı bilmiyorum ama Kadir ile içiyorduk. Defne hayatımda olmasaydı şimdi mutlu olurduk. Küçüğüm'ün kalbini çok kırmıştım .
Ne zaman gözlerimi kapatsam onu görüyorum bu ise ben istemedikçe benden gidemeyişinin kanıtıdır.
Telefonum titremeye başladı. Kimin aradığına baktığımda Sülük Defne'nin aradığını görüp meşgule attım tam telefonu cebime koyarken tekrar titremişti ama bu kısaydı acaba Küçüğüm mü mesaj atmıştı?
"Antalya gezimizi kazandınız yarın Antalya
Mat Garden Club Hotel'de sizleri bekliyoruz" istediğim kişiden gelmemişti ama bu da iyiydi. Kadir'e bakarak "Kalk gidiyoruz" derken kafasını sallıyordu.
Yarın
Antalya'ya gelmiştim gezi rehberimiz Sezar Bey'di şimdi gelecek kişiyi bekliyoruz. Aynı odada kalacağım onunla birlikte bir süre vakit geçireceğim kişi kimdi ?
Gözlerimi etrafta gezdirirken elimdeki kola şişesi yere düşmüştü artık saçmalamanın son noktasındaydım. Halüsinasyon mu görüyorum? Giderek bize yaklaşmış ve o da beni farketmişti. Aynı şaşkınlık onda da vardı.Hala beynim idrak edememişti. Benim tatil için yanımda olan kişi Küçüğüm müydü?
Doğa'dan
Haftasonum çok sıkıcı geçiyordu. Selin zaten çalıştığı için o yoktu diğer kızlarında işi olduğu için yalnızca bir başıma kalmış televizyondaki kanalları değiştirirken telefonum çalmaya başlamıştı arayan kişi ise 'KADIN DÜŞMANI' diye kaydettiğim Yalın'dı bu durduk yere niye beni arıyordu . Telefonu açtım.
(-'ler Doğa +'lar Yalın)
- Alo!
+Hazırlan 1 saate geliyorum.
- Neden ki!
+Elif(Yalın'ın kardeşi) seni istiyormuş o yüzden bize geleceksin!
- Geleceksin demek ne ya! İnsan rica eki olarak 'Gelir misin' der!
Dediğimde telefonu yüzüme kapatmıştı. Bende daha fazla oylalanmamak amacıyla hazırlanmaya başladım.
Hazırlandıktan Sonra zaten Yalın gelmişti arabasıyla tahminen onların evine gelmiştik tabii evse! Ya böyle villa mı olur! Çok mükemmel.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUMAN #Wattys2017
Ficção AdolescenteBiz Aksel'iz kızım.Ben sel gibi tehlikeli ve bi o kadarda can alıcı sen ise ak kadar tertemiz deniz gibi masmavisin.Bu yüzden sen benimsin! "Sigaram dumansız yanamaz sende bensiz olamazsın demiştin." ~Bu hikaye siyahın içindeki beyaz değil , siyahı...