Miután vége lett a koncertnek, alig vártuk, hogy visszamenjünk a hotelbe, fáradt voltam és nem is éreztem jól magam, ezt Louis is észre vette rajtam.
- Hey baby mi a baj? Nagyon sápadt vagy!-láttam a szemén, hogy aggódik.
- Nem érzem túl jól magam, alig várom, hogy lefeküdjek.- Louis édesem simogatta meg az arcomat, de az ő csodás arcára még jobban kiült az aggódás.
- Baby neked tűz forró a homlokod, lázas vagy, azonnal orvoshoz kell mennünk. Fiúk Nocyt el kell vinni orvoshoz.
- Mi a baj Louis? - szólt hátra Liam, mindenki apucija.
- Nocy lázas, sápadt valószínűleg össze szedett vmi betegséget.
-Rendben akkor oda megyünk a kórházhoz egyenesen.
- Köszönöm fiúk.- köszöntem meg nekik a segítséget.Louis szemszögéből:
Mikor a kórházhoz értünk kivettem Nocyt a kocsiból, szegény alig bírt a láztól lábra állni. Bevittem mondtam a nővérnek, hogy mi a probléma, mondta hogy üljünk le, mindjárt hív egy orvost.
- Jó estèt Dr. Williams vagyok, mik a panaszok?- kérdezte az orvos, aki férfi volt, olyan 50-es éveiben járó.
- A barátnőm nem érzi jól magát, magas láza van, nagyon gyenge.
- Hozza be a vizsgálóba, és megnèzem mi lehet a gond. - adta ki a doki az utasítást. Így tettem ahogy mondta. Nagyon aggódtam, hogy mi lehet.Miután kijött az orvos elmondta, hogy Nocy valószínűleg valami vírust kapott, aminek következtében felment a laza 39.5-re, és ezért ilyen gyenge plusz torok gyulladása is van. Felírt antibiotikumot, láz csillapítót. Mindennap kétszer egy tablettát kell bevennie, plusz egy hét ágynyugalom. Ki fog sminkelni minket addig? Bár ez legyen a legnagyobb bajunk. Majd addig keresünk mást. Vissza értünk a hotelba és felvittem a szobánkba.
- Baba keljèl be kell venni a gyógyszert.- próbáltam óvatosan felébreszteni.
-Mmmhh- nyöszörgött èdesen.
Nagy nehezen felkelt és bevette a gyógyszert, majd vissza is feküdt.
BẠN ĐANG ĐỌC
Szerelem a levegőben ❤
FanfictionNocy egy 24 éves lány és minden vágya, hogy találkozzon élete szerelmével Louis Tomlinsonnal. Trágár és 18+ rèszek lehetnek benne.