Miután sikerült kiszellőztetnem a fejem Louval hazamentünk rendeltünk kínait és leültünk tv-zni. Végre egy kis nyugalom. Remélem nem bántottam meg a fiúkat, de mindennek van határa, imádom őket, de nekünk is kell kis magánélet. Nagyban nézzük a Magic Mikeot mikor Lou telefonja hangosan csörögni kezd. Felvette, de mikor láttam, hogy eleredtek a könnyei megijedtem. Vajon mi történhetett? Miután letette a telefont nem szólt semmit, mintha sokkot kapott volna!
-Louis mi a baj? Mi történt? Megijesztesz!
-A hugom Felicite nagy baj történt-nagyon nehezen jöttek a szavak a szájára, a könnyei megállíthatatlanul folytak.
-Istenem!-kaptam a szám elé a kezem a legrosszabbra gondoltam!
-Meghalt szívrohamban!-édes istenem szegény lány mégcsak 18 éves volt. Nemrég az anyjuk, most Fizzy.
-Istenem Louis annyira sajnálom! Nem is tudom mit mondjak ez borzalmas!Tehetek érted valamit?
-Igen tehetsz, ne hagyj magamra! És gyere el velem a többiekhez, a srácoknak is meg kellene mondani, ők is ismerték Fizzyt!
-Persze, hogy nem hagylak magadra, ez a legkevesebb, hogy melletted vagyok minden percben. Ha gondolod indulhatunk is a srácokhoz vagy inkább hívjam ide őket?
.Igen talán jobb lenne, ha ők jönnének ide!-felhívtam Liamet és majd ő szépen szól a többieknek kb fél óra múlva itt lesznek.
Szegény Louis teljesen összetört. Ezt a borzalmas tragédiát fel sem lehet dolgozni. Mindig mellette leszek ez természetes, én sem szeretnék egyedül lenni, ha velem történt volna ilyen. Csengettek, biztos jöttek a fiúk. Beengettem őket.
-Mi történt? Nemrég még mondhatni melegebb éghajlatra küldtetek, most meg ide kellett jönnünk? - kérdezte Liam teljesen jogosan.
-Srácok mielőtt megtudjátok mi történt, nem szeretném, ha haragudnátok rám, csak túl sok minden volt az utóbbi időben és kis nyugalma szerettem volna. Na de amit mondani fogok, az, hogy Fizzy meghalt szívrohamban. Nemrég hívták Louist és közölték a hírt vele. Nagyon maga alatt van, szeretném ha ti is mellette lennétek most.
A srácok is teljesen megdöbbentek, alig tudják felfogni mit hallottak.
-Meghalt? De hisz olyan fiatal volt még!-azonnal mentek Louishoz a nappaliba, aki teljesen magába roskadva ült a kanapén és csak nézett ki a fejéből.
-Louis annyira sajnáljuk, ami történt!-mindenki megölelte Louist, próbálták vígasztalni. Felfoghatatlan, ami történt.
ESTÁS LEYENDO
Szerelem a levegőben ❤
FanficNocy egy 24 éves lány és minden vágya, hogy találkozzon élete szerelmével Louis Tomlinsonnal. Trágár és 18+ rèszek lehetnek benne.