21.rész

26 3 0
                                    

A fiúk a hotelszobában vártak. Sejtettem, hogy jön majd  kiosztás, hogy hol voltam. Hát elegem van belőle, nem vagyok kislány.

-Még mielőtt mondanátok valamit is, közlöm, hogy nem vagyok kislány és ne kérjetek számon! Muszáj volt kiszellőztetnem a fejem. Louist basztassátok, ő az aki flegma volt velem! És ha most megbocsájtotok szeretnék lefeküdni, úgyhogy most menjetek el!

-Héj ne húzd fel magad csak aggódtunk érted!-szólt Liam, mindenki apucija. 

-Köszönöm az aggódást, de tudtommal már nincs mitől félnem! Eleanor börtönben van. Louis meg leszarja szerintem, mert még csak rám se néz!-és ebben a pillanatban kapta rám a tekintetét.

-Hogy mondhatsz ilyet? Pont, hogy én aggódok a legjobban miattad! Öhm fiúk kimennétek?-kérdezte Louis kedvesen tőlük.

-Persze, gyertek srácok.-ki is mentek a szobából köszönés után. Majd, amit Louis tett meglepődtem, magához rántott és ajkaimra tapadt, basszus mindig tudja mivel, hogy mivel vegyen le a lábamról! Megremegtek a lábaim és ha Louis nem fogna biztos elesnék! Úgy falta az ajkaim,  mintha ez lenne az utolsó. Levegő hiányában el kellett válnunk egymástól.

-Szeretlek, senkit sem szerettem még így, mint téged!-mondta Louis megmelengette a szívemet.

-Én is Szeretlek Louis! Mindennél jobban! Ahh basszus most jut eszembe, hogy még nem mutattam meg az ajándékom neked!

-Milyen ajándék? Mi az baby?-kis kíváncsi.

-Hááát tetováltattam valamit magamra! Még az Eleanoros ügy előtt.-kirekedtek ki a szemei, ezt a reakciót vártam.

-Mit varrattál magadra?

-A csípőmre az oops feliratot, ami neked a karodon van, az volt a legszimpatikusabb, meg elsőnek nem akartam nagyot! Ez lenne a meglepetés. ( Sajnos képet nem tudok, mert nem találtam)

-Nahát szívem így egész dögös a csípőd!-húzta perverz mosolyra a száját.

-Perverz vagy, de én így szeretlek!

-Én is szeretlek!-magához rántott és megint az ajkaimnak esett. Lassan eldöntött az ágyon, de csókunkat nem szakította meg. Áttért a nyakamra, nedves puszikat hagyott rajta. Egy nyögés hagyta el a számat. Lassú mozdulatokkal haladt tovább, míg már nem bírtam magammal fordítottam helyzetünkön és a csípőjére ültem. Neki dörgölőztem a csípőjének, éreztem, hogy már igencsak kemény.

-Louis menjünk zuhanyozni, mossuk meg egymást, ott szeretném, ha megdugnál!

-Már mehetünk is baby.- az ölébe kapott és már mentünk is a fürdőszobába, gyorsan lekapkodtuk a ruháinkat és beálltunk a kellemes meleg víz alá.

Szerelem a levegőben ❤Donde viven las historias. Descúbrelo ahora