10.rész 18+

39 4 0
                                    

Visszaértünk a hotelbe, mindenkit megviselt Zayn elvesztése, Harryt és Lout a legjobban. Remélem minél hamarabb sikerül feldolgozni mindenkinek. Nem szeretem Lout így látni, szomorú, szenved. Mindent megteszek, hogy megvigasztaljam és mellette leszek. Támogatom ettől többet nem tehetek. Bementünk a szobáinkba lepakoltunk, és néztünk magunk elé.

-Lou szívem szükséged van valamire?-kérdeztem kedvesen.

-Nem baby köszönöm, nem kell semmi, csak fel kell dolgoznom az eseményeket.-borzasztó, hogy így szenved.

-Rendben drágám, most kimegyek egyedül hagylak kicsit.

-Jól van, de hova mész?-kérdezte mikor az ajtóhoz léptem.

-Lemegyek sétálni és eszem valamit. Hozzak neked valamit?

-Nem köszi, de ne maradj soká.

-Oké. szia

Muszáj volt kiszellőztetnem a fejem. Sok volt ez egyszerre, a baleset, Zayn elvesztése, de nekem tartanom kell magam Louis miatt, nekem talpon kell maradnom. Miután sétáltam egyet visszamentem a hotelbe, szereztem kaját és egy kis gyümölcsöt és visszamentem a szobába.

-Lou szívem megjöttem!-olyan csend volt, hogy azt hittem nincs itthon. Bementem a hálóba és láttam, hogy Boo alszik. Letettem az asztalra a kaját és a gyümölcsöt, majd odafeküdtem Lou mellé, nem akartam egyedül hagyni. Kicsit mocorgott míg oda kuporodtam mellé, de nem kelt fel. Kezét derekamra tette és közelebb húzott magához,  ezen mosolyognom kellett.

-Olyan jó, hogy itt vagy. Legközelebb ne hagyj itt ilyen sokáig.-kérlelt rekedtes hangján, ami olyan szexi.

-Jól van drágám, legközelebb akkor viszlek magammal. Így jó lesz?

-Persze hercegnőm! Szeretlek!-erre a szóra mindig nagyot dobban a szívem.

-Én is Szeretlek Boobear!-majd csókban forrtunk össze.

-Én is Szeretlek Boobear!-majd csókban forrtunk össze

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Imádom, ahogy csókol, olyan érzéki és szenvedélyes. Minden percét élvezem. Lou elmélyítette a csókot, de nem tudom, hogy most mennyire jó ötlet, de ha ezzel kicsit elfeledtetem a bánatát vele már megéri. Fordítottam helyzetünkön és ráültem csípőjére, lehajoltam hozzá egy csókra, amit elmélyítettem és vadul kezdtem falni. Megszívtam az alsó ajkát, mire morgott egyet. Lassan haladtam lefelé a nyakát is behintettem nedves puszikkal. Mielőtt tovább haladtam leszakítottam a pólóját, hogy végre felfedezzem felsőtestét, ami imádok.

-Baby ez volt a kedvenc pólóm, miért szakítottad el?-meglepődött tettemen, de na elragadott a hév.

-Bocsi hercegem, majd veszek neked másikat. 

Tovább folytattam kényeztetését. Végigcsókoltam felsőtestén egészen le a V-vonaláig. Rámarkoltam férfiasságára, mire hangosan nyögött egyet. Élveztem, hogy ennyire szétesik alattam. Simogattam boxeren keresztül, egyre nagyobb lett merevedése. Megnyaltam makkját, amire egy hangos nyögés volt a jutalmam.

-Ez az baby, ne hagyd abba kényeztesd kicsi Lout, nagyon jó vagy.-ez beindított, rákapcsoltam, és elkezdtem szopni. Masszírozni kezdtem golyóit is, Lou már hangosan zihált alattam, tudtam, hogy nincs sok neki hátra.

-Baby éénn minndjjjááárrrt eeelllléééélllvezzzzeeekkk-zihálta két nyögés között. Még jobban rákapcsoltam, bekaptam amennyire csak tudtam, mert hát meg volt áldva mérettel rendesen. Hirtelen éreztem forró nedűjét, amit készségesen lenyeltem, majd tisztára nyaltam férfiasságát. Vártam kicsit míg légzése normalizálódik. Mellé feküdtem és mellkasára tettem a fejem.

-Hercegnőm ez nagyon jó volt, de most én jövök, hogy kényeztesselek.

-Nem drágám ez most csak neked volt, engem majd később kényeztetsz.-mondtam neki mosolyogva.

-Most gyere pihenjünk kicsit. Fáradt vagyok.-majd visszafeküdt mellém, szorosan összebújtunk.


Szerelem a levegőben ❤Donde viven las historias. Descúbrelo ahora