3.rész

47 5 0
                                    

Reggel ismételten arra a rohadt ébresztőre keltem, nagyon nehezen bírok felkelni. De eszembe jutott az utazás a fiúkkal és legfőképpen Louissal. Gyorsan kipattantak a szemeim és elkezdtem készülődni, még csak 7 óra van van időm. Miután elkészültem a reggeli rutinjaimmal, felöltöztem. 

Megittam a szokásos kávémat

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Megittam a szokásos kávémat. Felhívtam a barátnőmet is, hogy tudja a napokban meg ki tudja meddig nem leszek elérhető a városban. 

- Szia Claudia, csak szólok, hogy elutazom, egy bandának leszek a sminkese, és nem fogod elhinni, ki lesz még ott!-sikítoztam már a telefonba boldogan.

-Szia Nocy, hát ez fantasztikus, örülök neki, ki lesz ott?-kérdezte kíváncsian.

-A nagy szerelmem akiről már meséltem neked, Louis.

-Ohhh ez szuper, remélem összejöttök, annyira cukik lennétek együtt.-áradozott rólunk, ami jól esett.

-Na de le kell tennem, indulok a reptérre. Szoríts, nagyon izgulok!

-Rendben, gondolok rád, nyugi minden okés lesz!-nagyon remélem. Miután elköszöntünk bepakoltam a kocsimba és elindultam. Mikor odaértem a fiúk már itt voltak, lezártam a kocsit, majd oda mentem köszönni nekik.

-Sziasztok fiúk!

-Szia Nocy! - köszöntek egyszerre a fiúk, erre mosolyognom kellett. Ha azt nézem mind helyesek voltak, Harry cuki a gödröcskéivel az arcán, Liam is egész helyes, Niall olyan kisfiús, de cuki. Nahát Tommo meg iszonyat dögös, azok a kék szemek, atyaég és a maga módján Zayn is, ő olyan kis fekete. Szerintem a bámulásban el is pirulhattam, mert Tommo is a szemembe nézett, majd mosolygott.

Elindultunk becsekkolni, majd felszállni a repülőre, Louis mellett ültem, megmondom őszintén kivert a víz, hogy fogok én nyugodtan mellette ülni? Nocy szedd össze magad, életed szerelme ül melletted

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Elindultunk becsekkolni, majd felszállni a repülőre, Louis mellett ültem, megmondom őszintén kivert a víz, hogy fogok én nyugodtan mellette ülni? Nocy szedd össze magad, életed szerelme ül melletted. Gondolkodásomat Louis hangja szakította meg.

-Szia Nocy, Louis vagyok, úgy néz ki egymás mellett ülünk jó sokáig. - perverz mosolyra húzta a száját, amin mosolyognom kellett, de persze fülig vörösödtem. Mondanom kéne valamit.

-Szia tudom ki vagy, imádom a zenéteket.-mondtam neki, fülig pirosodva.

-Aranyos vagy, mikor elpirulsz!-suttogta érzéki hangján a fülembe, mire jól eső borzongás futott végi rajtam, amit persze ő is észrevett, és kajánul vigyorgott rám. 

Felszálltunk és elindultunk New Yorkba, jó pár órás az út, ezért gondoltam, hogy próbálok pihenni kicsit, ami nem igazán ment, mert folyton Louisra gondoltam, aki nem mellesleg itt ül mellettem, hozzám közel. Egy kezet éreztem meg a combomon, tudtam, hogy kihez tartozik, mivel csak Louis ült mellettem. Érintése égette bőrömet, még nadrágon keresztül is. Nem vettem el a kezét, hanem még mosolyogtam is, észrevette, ezért rá is szorított a combomra, mire halkan nyögtem egyet, remélem nem hallotta meg. Tévedtem, mert hirtelen felrántott és elindultunk a wc felé, ott ránk zárta az ajtót és ajkaimra tapadt, először meglepődtem és nem viszonoztam a csókját. De feleszméltem és kezeimet ösztönösen a nyaka köré kulcsoltam és húztam közelebb magamhoz. beletúrtam a hajába, mire jól eső morgás hagyta el a száját. Levegőhiány miatt el kellett válnunk egymástól, ziháltunk mindketten. Szinte perzselte a bőröm, úgy nézett rám. Elpirultan a földet kezdtem nézni, de kezével felemelte állam, hogy a szemébe nézzek. Szeme a ajkaim és a szemem között cikázott. Ugyanezt tettem, majd nem bírtam tovább, újra közel húztam és faltam ajkait.

-Baby le kell állnunk, ne a repülőn.-mondta nekem két zihálás között.

-Igazad van, ne haragudj.

-Nem haragszok, sőt jól esett, de most már menjünk vissza a helyünkre.-visszamentünk a helyünkre leültünk és meglepetésemre Tommo megfogta a kezem és összekulcsolta ujjainkat. 


Szerelem a levegőben ❤Donde viven las historias. Descúbrelo ahora