7.rèsz 18+

48 5 0
                                    

Nocy szemszögéből:

Reggel elég rosszul èreztem magam, még mindig lázas voltam. Oldalra fordultam és láttam, hogy Tommo èdesen szuszog mellettem. Próbáltam felkelni, de nagyon erőtlen voltam, így szólnom kellett Tommónak, hogy segítsen, mert ki kell mennem a fürdőbe.

-Louis èbredj kérlek, ki kell mennem a fürdőbe.- óvatosan rázogattam, nem akartam, hogy elkapja tőlem a betegsèget.
- Máris baby, csak összeszedem magam, nincs baj ugye?- kérdezte kicsit aggódva.
- Ha úgy nézzük nem igazán érzem jól magam, lázas vagyok még és èmelyeg a gyomrom.- azzal a lendülettel fel is kapott az ölébe menyasszony pózban és vitt a fürdőbe.
- Szólj ha van valami, addig iszok egy kávét.
- Rendben, köszönöm!-

*1 hét múlva*

Végre meggyógyultam, így újra munkába állhattam. Úgy gondoltam veszek Louisnak valamit köszönetkèppen, hogy annyit foglalkozott velem és ápolt. Azt hiszem szeretem, és ezt nem tudom, hogy mondjam meg neki. Ma még lesz a fiúknak fellépés, de utána van két hét szabad idő. Az tökéletes lesz, hogy elmondjam az érzéseim Tommónak. Csak a sajtó miatt vigyázni kell mègis csak undokok és ki tudja mit találnak ki.
Délutáni pihenőt tartunk, hogy frissen tudjunk a koncertre menni. Tommo karjaiban fekszem, így a legjobb én a mellkasát cirógatom ő pedig a hátam a póló alatt. Minden érintése ègeti a bőrömet. Talán itt lenne az alkalom, hogy khm....túl legyünk a dolgon. Akarom őt mindenestül.

Hirtelen csaptam le ajkaira, amin meglepődött ugyan, de belemosolygott a csókba. Túlzottan is vadul faltam, mintha sosem kapnèk eleget belőle. Ráültem a csípőjère, és èreztem, hogy igen csak kemèny volt a farka. Neki dörzsöltem a nőiessègem, mire morgott egyet. Fordított helyzetünkön így én kerültem alulra. Befèszkelte magát a lábaim közè. Nedves puszikkal kezdte behinteni a nyakam, amire nyögtem egyet. Levettük a ruhát egymásról. Mikor már teljesen meztelenek voltunk, láttam meg, hogy mégis mekkora a fèrfiassága. Atyaèg, hogy fér ez el bennem? Tovább folytatta kínzásomat, végig csókolta a testem, míg le nem èrt és tapadt a csiklómra. Közben kèt ujját bedugta és mozgatni kezdte.

- Ahh Louu ez nagyon jóóó, abba ne hagyd.
- Baby elrepítelek a mennybe, élvezni fogod- és kacsintott egyet.

Éreztem, hogy az alhasamban kezd èpülni valami eszmèletlen èrzès. Lou tovább ujjazott, míg nem a kezère èlveztem a nevét sikítva.

- Most pedig engedd el magad baby, hogy Lou bácsi a mennyekbe repítsen.

Hirtelen egy lökèssel bennem volt, mire nagyot nyögtünk mindketten. Lou fèrfias nyögèsei nagyon izgatóak. Megmarkoltam a fenekèt, hogy gyorsítson a tempón. Közben faltuk egymás ajkát. Gyors tempót kezdett diktálni, a körmeim a hátába mèlyesztettem, annyira èlveztem. Èrintette minden lökèssel a G pontomat.

- Ahhh Lou, istenem èèènnn miiiinnnnnddddjjjjjáááárrttt.

- Èlvezz el Lou bácsinak baby, sikítsd a nevem. - ahh ettől izgatóbb hang nincs a földön.

- Louuuuu
-Nooooccccyyyyy- lökött párat majd belèm ürítette èlvezetèt.
Próbáltuk a légzésünk normalizálni.

- Lou ez csodálatos volt, Szeretlek!- ki kellett mondanom.
- Én is Szeretlek baby! Azóta szeretlek, hogy megláttalak!

Adott mèg egy csókot, ebben minden èrzelem benne volt. Kihúzódott belőlem majd kicsit pihentünk mèg.

Szerelem a levegőben ❤Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt