16.rész

25 2 0
                                    

Louis szemszöge:

Nocynak már régen jönnie kellett volna, jól marad ilyen sokáig? Kezdek aggódni! Mi van ha történt vele valami? Azt nem élném túl. Liam, megyek Liamhez ő tudja mit kell tenni ilyen helyzetben. Átmegyek a fiúkhoz Liam is itt van.

- Liam úgy érzem baj van, Nocy még nem jött vissza kezdek aggódni! Kb egy órája beszéltem vele, hogy pár perc és itthon van. Azóta nem érem el telefonon! Ha történt vele valami? Bántották?

- Louis először is nyugodj meg, kitalálunk valamit! És felhívjuk a rendőrséget is, bár ők majd csak 48 óra elteltével kezdik keresni. Addig menjünk, hátha eltévedt valahol.

Elindultunk Liam autójával, én most nem tudnék vezetni. Túl ideges vagyok hozzá. Csörögni kezdett a mobilom. Gyorsan felvettem, mert láttam, hogy Nocy az.

- Szívem hála az égnek hol vagy?- nem azt vártam ami következett.

- Szia Louis, a drága kis szerelmedet szeretnéd? Az nem olyan egyszerű drágám, annak feltétele van. Először is meg kell ígérned, hogy szakítasz vele és elveszel engem. Másodszor soha nem találkozhatsz vele különben megölöm!-

- Eleanor? Egyáltalán mit keresel itt a városban? Ha egy ujjal is hozzá érsz nagyon megbánod!- ezt nem hittem volna, az exem képes elrabolni a barátnőm, hogy vissza kapjon. Ez nem történhet meg.

- Igen drágám én vagyok, ketyeg az óra tik tak. Holnap délben hívlak, ha rossz választ kapok nem látod többé a szerelmedet csak holtan. Világos?

- Igen világos!- ezzel letette a telefont.

- Na mi az mi történt?- kérdezte Liam.

- Eleanor elrabolta Nocyt és most zsarol, ha nem őt veszem el nőül, akkor megöli.

- Bassza meg az a kúrva mindenre képes! - hallom Harry ideges hangját.

- Hogy a faszba járhattam én ezzel a nővel? Mit csináljak most?- aggódom nagyon.

- Hallod ember a nőd telefonjában is van nyomkövető ezt El nem tudja. Nézd meg, hátha szerencsénk lesz. - Niall nem is olyan hülye, mint amilyennek kinéz.

- Igazad van Niall. Kösz!

Meg is találtam, nincs messze onnan ahol most vagyunk, és mi 4-en vagyunk hívtuk a fakabátokat is. Óvatosan csendben lecsapunk rá. Eleanor meg rohadjon meg a börtönben. Ha fizetnének sem venném el. Nem szeretem, soha nem szerettem. Ő csak egy ballépés volt.
Oda értünk a helyhez a zsaruk már itt voltak, kértek minket hogy ne avatkozzunk bele mert fegyver is lehet ennél az őrültnél.
Fél órája bent voltak már mi tart eddig? Istenem csak épségben legyen!

- Mi tart már eddig?- kezdek dühös is lenni. Liam nyugtat, hogy ha Nocy kijön akkor szüksége lesz rám. Végre kijöttek a látványtól teljesen lesokkoltam!

Szerelem a levegőben ❤Onde histórias criam vida. Descubra agora