Miután lezuhanyoztunk felöltöztünk és még így is késésben voltunk, kellett nekünk szexelni a zuhanyban.
- Louis elkèsünk siess!-figyelmeztettem.
- Jól van kész vagyok, mehetünk.- és csak ekkor láttam, hogy még így is ő a legdögösebb férfi az életemben.- Dögös vagy baby! - kacérkodtam vele, tudom hogy szereti.
- Baby ha így kacérkodsz velem, akkor nem megyünk sehova és szèt foglak dugni!-ajjajj, milyen jó is lenne, de csak el kell búcsúzni Zayntól. Meg kell tisztelni utolsó útján.*A temetés után *
Miután vége lett a temetèsnek jött a szokásos tor, amit amúgy utálok és szerintem a fiúk is. Louis különösen. De nem maradtunk sokáig olyan lehangoló ennyi fekete ruhába öltözött embert látni. Elköszöntünk és indultunk vissza a legény lakásba. Igen mondhatni lassan olyan mintha itt laknék. Hazaèrtünk majd mentünk a konyhába, tudjátok a szokásos Niall majd éhen halt.
Csináltam neki egy szendvicset, de két perc és csinálhatom a következőt. Már az 5. szendvicset ette, mikor megszólaltam.- Niall, hogy tudsz ennyit falni? És mègcsak meg sem hízol? - kérdeztem meg az ír szőke manót.
- Családi vonás asszem, szeretek enni, én ebbe leszek szerelmes mindig.
- Azt gondoltam Nialler, te az ételbe leszel mindig. Azért szólj ha változik a véleményed.- majd kacsintottam rá egyet.
Felmentem a szobába átöltözni, ilyenkor utálom a fekete ruhát, de egyébként szeretem, ápol és eltakar. Egyszer csak Louis termett mögöttem. Átkarolta a derekam és a nyakam kezdte el nedves puszikkal behinteni. Beleborzongok az érintésébe a mai napig.- Louis ne, ma nincs kedvem, mégis csak temetésen voltunk.- próbáltam óvatosan közölni vele, mert tudom milyen.
- Igazad van baby, de nem tudok ellenállni neked. Minden porcikád kívánom.- suttogta a fülembe, tudja mivel tud begerjeszteni.
- A francba...- megfordultam és ajkaira tapadtam. Vadul falni kezdtük egymás ajkait. Szinte már remegett a lábam is, ha nem emel fel a csípőjère össze rogyok. Óvatosan letett az ágyra, de a csókot nem szakította meg. Simogatta az oldalam, amitől libabőrös lettem. Mivel csak fehérnemű volt rajtam nem volt nehéz dolga. Kikapcsolta a melltartómat és elhajította jó messzire a szobában.
- Ez nem fair Louis, rajtad egy csomó ruha van.
-Adott a lehetőség, hogy levetkőztess baby.- kaptam az alkalmon és megszabadítottam az összes ruhájától.
Levette a bugyimat is. A kék szempár vággyal tele nézett rám.
- Olyan gyönyörű vagy baby. Mindig is rólad álmodtam.
- Nem vagyok én olyan gyönyörű Tommo, de te annál dögösebb vagy. Szeretlek!
- Én is Szeretlek, nem is tudod mennyire! El nem tudnám képzelni az életem nélküled!- szavai hallatán könnyeket véltem felfedezni, hogy szökni próbálnak. Ezt Tommo is észre vette, és egyúttal le is törölte őket, majd ismét megcsókolt.
VOUS LISEZ
Szerelem a levegőben ❤
FanfictionNocy egy 24 éves lány és minden vágya, hogy találkozzon élete szerelmével Louis Tomlinsonnal. Trágár és 18+ rèszek lehetnek benne.