18.rész

30 3 0
                                    

Louis szemszöge:

Ha most tehetném megölném Eleanort! Megölte a gyermekem, amiről még Nocy sem tudott. Nem tudom elmondjam e egyáltalán neki! Okozzak e még több fájdalmat neki? De mivel mindig őszinték voltunk egymáshoz muszáj lesz. Miután elszívtam fél doboz cigit lenyugodtam kicsit. Ideje visszamennem. Nocy hátha felébredt már. Felértem a fiúkhoz mondták, hogy bemehetek. Kicsit félve nyitottam le a kilincset. Nocy fennt volt.

- Szia Szerelmem- szinte suttogtam neki, majd oda siettem, hogy adjak egy csókot a szájára.
- Szia Louis.- jelent meg kis mosoly a száján.
- Hogy érzed magad baba?- jesszus amint ezt kimondtam nem bírtam tovább sírni kezdtem.
- Louis mi történt? Miért sírsz? Megijesztesz!- Louis szedd össze magad és mond el neki.
- Nézd szívem, nem is tudom, hogy kezdjek neki, de muszáj tudnod róla. Terhes voltál!- itt már folytak a könnyeim rendesen. Nem férfias de ez most nem érdekel.
- Úristen, komolyan beszélsz? Eleanor megölte a kisbabánkat? Ez nem lehet igaz!- sírógörcsöt kapott, kapálózott nagyon zaklatott lett. Jött az orvos és adott nyugtatót neki. Látta, hogy miért borult ki, ezért beszélni kezdett hozzá.

- Nocy nyugodjon meg kérem, nagyon korai terhessége volt, de biztosíthatom, hogy lesz még kisbabájuk! Most adok egy kis nyugtatót és aludjon.- nehezen de bólintott. Istenem rossz volt nézni, az én szívem is majd megszakadt.

- Louis maradjon vele, szüksége lesz magára jobban, mint máskor!

- Ez természetes doktor, köszönöm!
- Ez a dolgom, szóljon ha bármi baj van!
- Rendben!

Kiment a doki, én itt maradtam, szóltam a fiúknak, hogy menjenek haza pihenni, majd hívom őket, ha van valami változás.

- Haver biztos ne maradjunk? - kérdezte Liam.

- Kösz fiúk de menjetek nyugodtan. Hívlak ha van valami.

- Rendben, akkor megyünk. Szia Louis.

- Sziasztok!

A fiúk elmentek én meg itt maradtam a gondolataimmal. Valami összetört bennem. Elképzelni nem tudom, hogy Nocy mit érezhet, teljesen össze fog omlani, mondjuk megértem én is közel állok hozzá.
Leültem a székre és megfogtam a kezét. Lehajtottam a fejem az ágyra. Majd szép lassan álomba sírtam magam.

Szerelem a levegőben ❤Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora