1.rész

67 4 0
                                    

Reggel nagy nehezen felébredtem arra az átkozott ébresztőre, legszívesebben földhöz csapnám. Utálom a reggeleket, nagyon morcos tudok lenni. Miután elvégeztem reggeli dolgaimat, mentem a konyhába inni egy kávét, az ilyenkor életmentő. Megetettem a cicámat, bezártam a házat és elindultam dolgozni. Kocsival járok így hamar odaérek, nem szeretem a tömegközlekedési eszközöket.

Büszke vagyok arra, hogy sikerült ilyen szép autóra összespórolni a pénzem, mindig is ilyet szerettem volna

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Büszke vagyok arra, hogy sikerült ilyen szép autóra összespórolni a pénzem, mindig is ilyet szerettem volna. Úgy vigyázok rá, mint a szemem fényére. Hmm miket lehetne rosszalkodni benne Louissal. Elhessegetem a gondolatot és beindulok dolgozni. Ilyenkor általában színészeket sminkelek. Volt már a kezem alatt Angelina Jolie, Sarah Jessica Parker és még sorolhatnám a nevesebb színésznőket, de hosszú lenne a lista. A kollégáimmal jól kijövök, kedvesek minden reggel kávéval várnak rám. Elena az egyetlen, akit ki nem állhatok, egy ribanc sok férfi megdöngette már. Én nem akarok ilyen lenni, én az igazira várok. Szűz már nem vagyok, amit bánok kicsit, de hát megtörtént visszacsinálni nem tudok, de eddig nem jött olyan fiú az életembe, aki nekem tökéletes lett volna, így hát várok türelmesen. Na de nagyon elkalandoztam, irány dolgozni. Ma éppen Kate Hudsont kell kisminkelnem egy új szerepére. Ő smink nélkül is gyönyörű, de hát ez a munkám, így még szebb arcot varázsolok neki.

Miután letelt a munkaidőm, még elmentem vásárolni, majd hazaindultam. Fáradt voltam nagyon, ezért egy gyors zuhanyt vettem, majd lefeküdtem aludni.

Szerelem a levegőben ❤Onde histórias criam vida. Descubra agora