17.rész

27 3 0
                                    

Nocy szemszöge:

-Te vagy az? Eleanor mit művelsz?Engedj el!!-kiabáltam, ahogy tudtam.

-Azt már nem kicsirigó, Louis az enyém, ha tetszik, ha nem! Azért vagy itt, hogy megzsaroljam veled. Meghalsz, ha ő nem jön vissza hozzám. Add csak ide a telefonod!

-Nem tudom, mert megkötötted a kezem, vedd el magadnak!-erre megint behúzott nekem egyet. Döbbenten hallgattam a telefon beszélgetést!

Fogva tartott ez a ribanc, péppé vert mondhatni, már alig voltam eszméletemnél, mindenem fájt. Bíztam benne, hogy Louis megtalál és remélem lecsukják ezt a kurvát! 

Pár óra elteltével, hallom, hogy kinyílik az ajtó és rendőrök jönnek be rajta! Megmenekültem, Eleanort meg lecsukták hál istennek! Nagyon nem bírom a ribancot! Elájultam, mire a rendőrök odaértek hozzám.

Louis szemszöge:

A látványtól lesokkoltam, Nocy szinte mindenhol vérzik és nincs eszméleténél, már úton van érte a mentő. Legszívesebben megölném Eleanort, hogy ezt tette! Hah pont hozzák ki a fakabátok, be is olvasok neki!

-Mit képzelsz magadról te szuka? Azt hitted, így majd visszakapsz? Soha nem mennék még egyszer a közeledbe! Remélem a börtönben fogsz megrohadni!Te utolsó ribanc! Vigyék a szemem elől!-El pedig csak gúnyosan vigyorog! A fakabátok elvitték szerencsére. 

A mentő is megérkezett Nocyt ellátták, de beviszik vizsgálatokra, hogy nincs e belső sérülése.

Beértünk mi is a srácokkal a kórházba, a recepción mondták, hogy merre találom Nocy kórtermét. De még vizsgálják, így a folyosón kell várakozni! Utálom a kórházakat!

-Louis nyugodj meg Nocy erős lány, fel fog épülni!-nyugtatott Liam, mindenki apucija.

-Ahhjj nem tudok, mi van ha valami komolyabb baja történt? Az a rohadt ribanc, bár bánom, hogy valamikor összeszűrtem vele a levet.

Kb 20 perc múlva kijött az orvos.

-Jó estét, önök Nocy Gilbert hozzátartozói?-kérdezte a doki.

-Igen doktor a barátai vagyunk! Hogy van?Be lehet menni hozzá?-kérdeztem aggódva.

-Nos, igen be lehet menni hozzá, de csak egyesével. Sokat kell pihennie. Nagyon sok vért vesztett, de sikerült stabilizálni az állapotát. Melyikőjük a barátja a lánynak?-tette fel a kérdést.

-Én vagyok, miért?-kezdek aggódni még jobban.

-Lenne valami amit meg kellene beszélnünk négyszemközt. Erre kérem kövessen!

-Rendben, fiúk maradjatok itt!

Beértünk a doki irodájába engem pedig elfogott a pánik, vajon mit történt.

-Mi történt doktor mondja már!

-Nos a barátnője, hogy is mondjam terhes volt.-megfagyott bennem a vér. Terhes volt?

-Terhes volt? Nem is tudtam róla! -nagyon ledöbbentem.

-Valószínűleg a barátnője sem tudott róla, mert még nagyon korai terhességről volt szó. Sajnálom.

-Köszönöm! Viszlát doktor.-elköszöntem és kimentem. Apa lehettem volna? Istenem, hogy fogom én ezt elmondani neki. Visszaértem a fiúkhoz és összetörtem! Térdre estem és elkezdtem zokogni, tudom nem férfias, de kitört belőlem.

-Mi történt Louis, úristen mondj már valamit!-jöttek oda körém a fiúk, kérdezgettek.

-Nocy te...terhes volt, apa lehettem volna, de ez a ribanc megölte. Értitek? Megölte a gyerekem!-nagyon dühös voltam most már. A fiúk nem győztek nyugtatni.

-Louis nyugodj meg kérlek, lehet még sok babátok, nemsoká bemehetsz hozzá, menj addig tedd rendbe magad!-nyugtattak a fiúk, de kevés sikerrel. De igazuk van, így nem mehetek be Nocyhoz. Kell egy kis friss levegő. Plusz vagy fél doboz cigi, hogy lenyugodjak.

Szerelem a levegőben ❤Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora