A másnapom ugyanúgy telt, a szokásos dolgokkal. Zuhanyzás, öltözés, fogmosás, sminkelés, kávé. Aztán indulás melóba, előtte megálltam egy pékségben kaját venni. Beértem a munkahelyemre a szokásos fogadt Elena a ribanc tapadt mindenkire, engem kávéval vártak.
-Nocy hívat a főnök menj be hozzá.-szólt Rob a kollégám, h jelenés van, vajon mit akar?
-Rendben megyek.-kopogtam, aztán kaptam egy igen jelzést, hogy mehetek. Benyitottam.
-Jó reggelt Mr. Sparks, hívatott?
-Igen Nocy, ajánlok neked egy munkát, egy banda sminkese lennél, fizetésed emelkedik kicsit, és utazgatni kell a srácokkal sokat. Remélem nem probléma.
-Hogyne uram nem probléma, örülök neki, mikor ismerhetem meg őket?-kérdeztem mosolyogva a főnököt, tényleg örültem a dolognak. Kíváncsi vagyok a fiúkra.
-Holnap 10-kor jönnek megbeszélésre, így nem kell holnap korán jönnöd elég lesz 9-re jönni.
-Rendben és köszönöm a lehetőséget.-mentem ki az ajtón boldogan.
Letelt a munkaidőm irány haza.
*Másnap*
Reggel miután elvégeztem a szokásos rutinom, mentem be a céghez. Izgatott vagyok nagyon. Még beszéltem pár dolgot a főnökkel, majd elmentem a mosdóba, míg a fiúk nem érnek ide.
Mikor beértem a fiúk ott voltak és nekem földbe gyökerezett a lábam, ezer közül is felismerem Őt. Egyszerűen nem tudtam megmozdulni, lefagytam. A főnök kezdett el hadonászni előttem.
-Nocy itt vagy velünk?-lóbálta Mr. Sparks a kezét előttem, észbe kaptam és földet kezdtem pásztázni, kicsit sem lehetett az arcom, olyan mint egy paradicsom.
-Mi, öhm..izé jól vagyok minden rendben-próbáltam nem dadogva beszélni. Megráztam a fejem és leültem én is az asztalhoz.
-Fiúk ő itt Nocy, ő fog veletek menni mindenhova és sminkel titeket. Nocy ők itt a One Direction fiúk: Liam, Harry, Niall és Louis.-miután köszöntünk egymásnak, alig vártam, hogy vége legyen a beszélgetésnek, ez így nagyon kínos. Hogy fogom kibírni, hogy ne vessem Louisra magam? Főleg így, hogy együtt fogok utazni velük.
-Na akkor minden tisztázva, holnap 10-kor indul a repülő New Yorkba, 8-kor találkozunk a repülőtér előtt. Most mindenki menjen és pakoljon.
Na végre, hogy vége szerintem egész végig paradicsom vörös voltam. De össze kell szednem magam, nem veszíthetem el a munkám. Hazasiettem és vettem egy hideg zuhanyt, hogy lehűtsem magam. Utána elkezdtem összepakolni a cuccaim, elővettem a bőröndöm és beletettem mindent. Megvacsoráztam és lefeküdtem aludni.
ESTÁS LEYENDO
Szerelem a levegőben ❤
FanficNocy egy 24 éves lány és minden vágya, hogy találkozzon élete szerelmével Louis Tomlinsonnal. Trágár és 18+ rèszek lehetnek benne.