11.rèsz

43 2 0
                                    

Este nagyon elaludtunk, már reggel volt mikor felébredtem. A madarak csicseregtek, sütött a nap. A szerelmem békésen aludt mellettem. Ma lesz Zayn temetése. Ezért vissza utaztunk Londonba ott helyezik végső nyugalomra. Így most a Londoni közös One Direction házban vagyunk, igen ilyen is van. Tipikus legény lakás mindenhol zokni és alsógatya hever. Elférne egy takarító nekik. Louis szobája legalább rendezett, mivel én rendet tartok nála. Lementem a konyhába és főztem kávét. Majd vittem Tommónak is.
- Szerelmem ébredj hoztam kávét. - közben puszikat hintettem a nyakára. Ő csak morgott.
- Hagyj aludni!- ilyenkor olyan cuki, még a párnát is a fejére húzta.

- Nem lehet Boo kelni kell, ma lesz Zayn temetése.- erre szomorúan kipattant a szeme. 

- Tessék idd meg a kávéd. Én addig felkeltem a többieket.

-Köszönöm baby!-majd lehúzott egy csókra magához. Kimentem a szobából és elindultam Harry szobájába. Kopogtam és miután hallottam egy gyere kiáltást bementem.

-Jó reggelt Harry! Konyhában van kávé lefőzve. Megyek felkeltem a többieket is, tudod ma lesz a temetés.

-Rendben, köszönöm.-azzal mentem is tovább, miután sikerült mindenkit felkelteni, visszamentem a szobába, ahol Lou még mindig a plafont bámulta. Odamentem hozzá, majd ráfeküdtem és megcsókoltam. Szeretem az ajkait, nagyon is. 

-El tudnám viselni, hogy mindig így feküdj rám reggel.-majd kaján vigyorra húzta a száját.

-Megszokhatod drágám, de most már kelj fel. Nemsokára indulnunk kell. Elindultam a fürdőbe, lezuhanyoztam volna, ha Louis nem jön utánam, és nem lök a falnak a zuhanyzóban és nyomja nekem férfiasságát, ami már igencsak kemény volt. Hirtelen marokra fogtam és elkezdtem kényeztetni, húzogattam fel-le, mire Louis nyögött egy nagyot. Éreztem én is, hogy két ujját belém nyomta, hangosan ziháltam már én is. Fenekem alá nyúlt ezzel jelezve, hogy ugorjak, így is tettem, lábaimmal körbe fontam a derekát. Egy lökéssel bennem volt. Erősen kezdett tolni, mert nem sok időnk volt. Túlzottan is élveztem, így hajába túrtam, mire egy morgás volt a jutalmam.

-Aahhh Louis mindjáártt...

-Ahhhh én is baby, kicsit még tartsd.-lökött még párat rajtam.

-Engedd ki baby, sikítsd apuci nevét!

-Looouuuuuiiiiisssss-farka köré élveztem, neki sem kellett sok és éreztem, hogy megrándul a farka és elélvezett ő is. A homlokát az enyémnek döntötte.

-Szeretlek Nocy! Nem tudom mi lenne velem nélküled! Soha nem akarlak elveszíteni!-mindig sikerül megdobogtatnia a szívem.

-Én Szeretlek Louis! Az életemnél is jobban, soha nem fogsz elveszíteni!-majd szenvedélyesen megcsókolt.

-Én Szeretlek Louis! Az életemnél is jobban, soha nem fogsz elveszíteni!-majd szenvedélyesen megcsókolt

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.
Szerelem a levegőben ❤Où les histoires vivent. Découvrez maintenant