3.

3.5K 206 14
                                    

Odešel jsem do knihovny celý rudý jako rajče. Dokonce se mě i zeptala knihovnice, jestli jsem v pořádku. ,,To jsem opravdu tak rudý?" Zeptal jsem se sám sebe. Jen tak jsem se toulal regálama v sekci s mudlovskýma knihama a uviděl jsem povědomou knihu. Romeo a Julie od Williema Shakespearera. Četla ji kdysi maminka co si pamatuju. Dokonce si jí četla někdy i nahlas. Měl jsem moc rád, když maminka četla nahlas. Rozhodl jsem se, že si jí půjčím.
...
Padl jsem na svojí postel a začal usínat. Ale ovšem, po nějaké době slyším smích a různé chichotání.
Zvedl jsem se z postele a viděl jsem, Jamese jak drží Romeo a Julii a cituje z knihy. ,, Romeo, Romeo, kde jen jsi můj Romeo ?" Peter se popadal s Jamesem za břicho a smáli se. ,,Ale, ale... Ahojky básníku." ,, Sklapni Pottere a vrat mi to !" Lapal jsem po knize. ,, Ale notak, ještě chviličkuuu" začal výt jako vlk. ,,Dělej Pottere !" ,,Vlkodlaček chce svojí knížku, tak si jí chyť." Dál jí nad sebe a já neměl šanci na ní dosáhnout. ,, Buď tak laskav, a vrať mu jí." Objevil se Sirius. A zastal se mě. James dal Siriusovi knihu a on si přečetl název knihy. ,,Romeo a Julie ?" ,,Vadí ?!" Neměl jsem náladu na žádné připomínky. ,,Ne jen, že tohle neznám." ,,Co ? Myslíš knihy ?" Zeptal se sarkazticky James Siriuse. Šlo vidět, že má vztek. ,,Ne. Tuhle knihu." Ale i přesto. Zachoval chladnou hlavu.
...
Nemůžu spát když už je tady Sirius. Co se to se mnou v poslední době děje ? Proč jsem takovej ? Proč ? Neznal jsem ani na jednu z otázek odpověď. ,,Reme." Uslyšel jsem Siriusův hlas za mými zády. ,,Co potřebuješ, Siriusi ?" ,,Nemůžu spát a chci si s někým povídat." ,,A ty si myslíš, že budu ochoten si s tebou povídat ve dvě ráno ?" ,,Ano." A hodil po mně kulišácký  a plně  sebevědomý úsměv. ,,Arghh...Fajn." Nakonec, jsem souhlasil. Čekal jsem konverzaci se Siriusem poněkud jinou než jakou jsem s ním vedl. Povídali jsme si o tom, co chceme dělat po bradavicích, o vesmíru a různých nadpřirozeností. (Třeba, když dostal Sirius O nebo, když jsem nečetl celý dva týdny když mi rodiče zabavili knížky :D)
...
Vzbudím se a vedle mě...Sirius ?! Cože ?!

Snad se vám bude líbit další část <3
Napište kdyžtak do komentářů váš názor ^^

Jak na Vlkodlaka? Kde žijí příběhy. Začni objevovat