17.

2.9K 135 13
                                    

Probudil jsem se v posteli.
,,Co to.." Dal jsem si ruku na svoje čelo.
,,Co si říkal, Zlato ?" Zeptal se mě Remus s vřelým úsměvem na tváři.
,,Ehm.. Co se stalo ?" Zeptal jsem se nejistě. Nechtěl jsem věřit, že tohle všechno je pouhý sen..
,, Pořád si sebou škubal ze spaní. A mluvil si.." Jeho úsměv mi tak nehorázně chyběl.
,, Co jsem říkal ?"
,, Něco ve smyslu prosím. Prosím. Neodcházej." Ale nejvíc, ten jeho pohled který mě vždycky omámil.
,, Co se ti tak strašného zdálo ?"
,, No..To je na dlouho." Byl jsem tak šťastný, že tohle byl jenom sen a že je jenom můj a nikoho jiného. Nehodlám se od této doby  o něj dělit...Ne...
Začal jsem se tak pitomě smát a zároveň brečet.
,, Proč pláčeš ?" Sednul si ke mně do postele. Já toho musel využít a omotal se kolem jeho krku.
,,Remi ?"
,,Ano, Siri ?"
,, Miluji tě.."
,, Já tebe taky."
Oba jsme seděli v posteli a objímají se přes mé vzlyky. 
Uvědomil jsem si jednu věc. Jak miluju mého malého žrouta čokolády, mého knihomolka, mého Remika.
Chtěl jsem, aby tahle chvíle, byla nekonečná.
,, Tak ty žiješ, Tichošlápku !" Objevil se James ve dveřích ložnice.
,, Proč bych neměl ?"
,, Vypadal jsi, jako dýchající mrtvola a ještě k tomu, která uměla mluvit :D "
Všichni jsme propukli v obrovský smích který v našem podání trval tak minutu.. Trval asi tak 5.minut :D.
,,To mi připomíná, neměli by jsme jít na hodinu ?"
,,Asi jo :D.."
...
Zbytek dne proběhl tak, že jsme se učily poprvé něco, co mě celkem zaujalo :OO
Učily jsme se vyčarovat Patrona.Co je na tomto vše zvláštní ?
1. Bavilo mě to
2. A dělal jsem to i mimo školu (Žádné dvojsmysli, Prasáci ... A nebo jo :D)
Nám škola už odpadla..Teda...Alespoň mně, Remusovi a Jamesovi který se hned vydal za svojí milovanou Evansovou s kterou jak slíbil před 7 lety, bude chodit... Proroctví Jamese Pottera, bylo naplněno :D.
Já se s Remusem vydal do zapovězeného lesa k Černému jezeru.
Byli jsme tam tak hodinu. Remus si celou dobu hrál se svým patronem, zatím co já, jsem na něj díval, jako na obrázek.
,,Zkus to." Vybídl mě Remus.
,,Patrona ?"
,,Hmm."
,,Neumím to..."
,,Noták..Pjosím ♡♡." Udělal ten svůj kukuč ALA " A teď udeláš všechno, co ti řeknu"
Neodolal jsem.
,,Fajn.."
Chvíli jsem se pokoušel o Patrona. Snažil jsem se najít nějakou, pěknou vzpomínku. Ale marně.
,,Tak ti to vyjde možná jindy." Políbil mě útěšně na tvář.
Začalo být šero. Mraky se proměnily v temné oblaka. Vypadali, jako kouř.
,,Co se to děje ?" Zeptal se Remi starostlivě a vystrašeně.
,,Nevím, ale radši by jsme měli sebou pohnout." Oba jsme vzali nohy na ramena. Ale, jakoby nás něco oslabovalo. Nemohli jsme utíkat, něco nás táhlo k zemi. Objevili se...Mozkomoři.
,,Ale ne !"
,,U Merlina !"
Začali jsme hledat hůlky které nám vylétli z rukou.
,,Nemůžu najít hůlku !" Zakřičel na mě strachy bez sebe. Já jí měl...
,,Siriusi ! Vyčaruj Patrona ! Teď nebo nikdy ! Já ti věřím !"
Připlazil se za mnou bezmocný a slabý a chytil mě za ruku. Vysávali z nás všechno štěstí které mohli v nás vypátrat.
,,Expecto Patronum !"
Z mojí hůlky se vynořila obrovská modrá záře která Mozkomory zahnala.
,, Ty-"
,,Jo..Dokázal jsem to.." Byl jsem sám ze sebe šokovaný. A očividně Remus také. Byli jsme oba tak slabí, že jsme nebyli ani schopní se postavit na vlastní nohy. Lehnul jsem si na zem, vedle Remuse a propletl si s ním ruku.
,,Společně."
,,Společně."
,,Na co si myslel ?" Zeptal se tázavě a zvědavě.
,, Na tebe, jak mě objímáš."
Poslední, co jsem uviděl než jsem usnul, byl Remus usmívajíc se na mě.

                        - KONEC-

Poznámka Autorky :
Ano, už je to tady...Konec této fanfikce.. Budeme na ní vzpomínat, jak v dobrém, tak i ve zlém, když jste mě chtěli za nějakou kapitolu ukamenovat :D  Když jsem jí jen tak psala, když jsem se nudila o Zemáku :D Páni...Je to zvláštní pocit...Když něco dopíšete a...Chápeme se, že jo :D ? Tento příběh bych chtěla darovat pár lidem..
LcaKubeov mému Remikovi ♡
Nikdoo24 naší potrhlé Lily ♡
malfoy_w nejdražšímu Jamiemu ♡
A jako poslední Lady__Fray Červovi :D ♡

mějte famfárově ^^ Uvidíme se u další Fanfikce <3

Jak na Vlkodlaka? Kde žijí příběhy. Začni objevovat