14.

1.9K 123 7
                                    

Přemýšlel jsem celý zbytek dne a..dospěl jsem k rozhodnutí, že to budu muset risknout. Chybí mi, tak strašně moc. Chybí mi to, jak se bál, že něco pokazí když jsme si navzájem věnovali svojí přítomnost. Tentokrát to jsem já, kdo ho potřebuje. Běžel jsem za Lily a Jamesem aby jsem jim oznámil své rozhodnutí. ,,Jseš si jistý Siriusi ?" Zeptala se mě nejistě Lily.
,,Stoprocentně. Strašně mi chybí a já, nehodlám už čekat." Byl jsem pevně rozhodnut o svém rozhodnutí. ,,Dobře ale, chci tě ještě varovat. Pokud dáme velké množství lektvaru do toho, do čeho budeš lektvar dávat..No..Je to velké riziko. Může se stát, pokud toho lektvaru použijeme velké množství, je tu pravděpodobnost, že tě může už do konce života nesnášet." Přepadla mě panika. Ale musel jsem být silný. Budu tentokrát statečný. ,,Budu muset riskovat." Zadíval jsem se na ty dva. Vypadali spolu tak šťastně, jak hledali v učebnici ten protijed. Zastesklo se mi. Stýskalo se mi čím dál víc a čím větší díra se mi vytesávala v mém hrudníku. ,,A tady. Nenávistný lektvar." Nakouknul jsem na stránku, kde byli informace a postup na přípravu lektvaru. Lily říkala Jamesovi co máme sehnat za přísady na lektvar. James jelikož je známo, že je strašně línej tak se rozhodnul Snapeovi přísady ukrást. On má přeci to své všechnomožné chemické nádobíčko a přísady na ty svoje lektvary. Nebylo zrovna nejlehčí Srábusovi ukrást všechny přísady, ale dali jsme to. Jsme borci :D. Všichni tři, jsme vynechali večeři a pracovali (spíše jen Lily :D) na lektvaru. ,,Hotovo." Vydechla unaveně a položila svojí hlavu na Jamesovo rameno. Já jako křen, jsem se jen na ně díval, ale byl jsem šťastný a zároveň plný starostí. Může se mi vrátit můj Remík, na druhou stranu, mě může do konce života nenávidět.
,,Dobře. Do čeho mu budeš chtít ten lektvar dát ?" ,,Asi do obyčejné vody." Začala měřit množství lektvaru. Vypadal tak vážně a soustředěně div z ní James nespustil ani na sekundu zrak.  ,,Accio kalich." Pod ruku mi doletěl zlatý kalich z kterého jsem hrdě pil svojí milovanou ohnivou whiskey. ,,Aquamenty." A pomalu se naplňoval vodou. Poprvé, co v něm nebyl whiskey nebo žádný jiný alkohol, ale voda :D. ,, Snad to vyjde." Začala vylévat lektvar do vody. Měl jsem obrovský uzel na žaludku.
Společně s Jamesem a kalichem  jsme přišli na pokoj. Už tady byl. Ležel a četl opět nějakou knížku. Chybí mi moje tradice. Pokaždé, když jsem přišel a viděl ho číst si knížku v posteli, lehnul jsem si k němu a usínal po jeho boku.  Chci ho zpátky. ,,Čau Reme." ,,Ahoj Siriusi." Nedíval se mi do očí. Jako kdyby se mnou nechtěl držet oční kontakt. ,,Vy jste pily ?" Ukázal na kalich. Věděl dobře, když je kalich venku, šlo se vždy kalit. ,,Tentokrát ne, ale, je to dobrý pití, ochutnej." James použil svojí taktiku ALA přemluvím tě za každou cenu.
,,Nechci děkuju."
,,Ale chceš."
,,Nechci Jamesi."
,,Já vím, že jo."
,,Nech-"
,,Chceš."
,,Když se teď a napiju, dáš mi pokoj ?"
,,Jop."
,,Fajn."
James Remusovi podával kalich. Překvapivě, ho do sebe celý kopnul na ex. Ale ne ! Kurva !

Ahoj ^^ Vítám vás u nové kapitoly ! :D
Ji ani, se chci omluvit za chyby ohledně toho lektvaru. Jen jsem to tam tak napsala, pro efekt :D Doufám, žese vám kapitola líbí <3 Mějte se famfárově a čau :D

Jak na Vlkodlaka? Kde žijí příběhy. Začni objevovat