15.

1.9K 125 4
                                    

Čekal jsem, že se napije málo ! U Merlina...Co teď ? Co teď ?! S Jamesem jsme si vyměnili vystrašené pohledy.
,,Je to jenom voda." Řekl Rem a zatím vypadal ještě v pohodě.
,,Jste ze mě chtěli udělat blbce a hlavně ty Blacku. Určitě jo." Už se s náma pro dnešek nebavil. ,,Řekl mi Blacku a ne Siriusi. Je to jasný, nesnáší mě."
,,Sakra, Siriusi. Třeba byl už unavenej a tak ti řekl Blacku."
,,Ale i tak. I kdyby byl unavenej, řekl by mi Siriusi a ne Blacku."
Ve mně se začali hromadit obavy a panika.
,,Jseš jako histerka."
,,Mám jen strach." Zase na mě šla ta nálada. Ta nálada, depka.
,,Já to tak nemyslel." Dal mi ruku na rameno.
,,Já vím, že ne. Jen, mám strach."
...
Byla noc. Temná obloha pokrývající hvězdami. Pamatuju si, jak jsme je s Remusem pozorovali. Nedokážu vysvětlit, jak se cítím. Tak, jako kdyby mu někdo násilím vytrhnul srdce a zahodil do koše se slovy : ,,Tohle už potřebovat nebudeš." Měl jsem noční můru. Remus se líbal s mým mladším bratrem..Regulusem. Grrrr ! Nechutná představa.
,,Co tady děláš, Blacku ?"
Škubnul jsem sebou. Byl to on.
,,Jen tak sedím. Nemůžu spát."
,,Aha."
,,Co ty ? Proč ty jsi tady ?"
Snažil jsem se být milý a dělat, že jsem  neměl se před pár sekundama rozbrečet.
,,Ani nevím. Je mi hrozně blbě. A taky..." Poznal to. Poznal, že se něco děje.
,,Děje se něco ?"
,,Ne. Nic, proč ?"
,,Siriusi...Vím, že je to těžký, měl jsem tě strašně rád ale, teď mě poslední dobou strašně štveš."
Zabralo to. Nenávidí mě. Omylem mi utekla jedna slza.
,,Proč brečíš ?"
,,Chybíš mi.."
Bál jsem se, co nastane. Chci ho políbit , chci se ho dotýkat. Potřebuju ho. Beze slova odešel. Nechal mě tady samotného. Zlomeného a vystrašeného.
...
Probudil jsem se ve své posteli s uslintaným polštářem. Všichni byli pryč. James byl s Lily. Peter šel na jídlo a Remus, ten šel za Zmijozelem. Rozhodl jsem se pro jednou zkusit navštívit knihovnu, sám nevím proč prostě, jsem to chtěl zkusit. Koho nepotkám ? Remuse a Reguluse s Averym. ,,Tak co Blacku ? Jaký to je, když  tě opustí tvoje vlastní děvka která je navíc s tebou na pokoji ?" Avery. Namyšlený blbeček který u nás spal každý rok minimálně na týden.  ,,Sklapni."
,,Nebo co ?"
,,Nebo nic. Nech mě na pokoji."
Chtěl jsem zanechat chladnou hlavu.
Taky se mi tak dařilo dokud...
Remus a ..Regulus. Nene ! U Merlina ! Jen to ne ! Praskly mi nervy.
,,Ty svině jedna a já si myslel, že jseš jinej ale, mýlil jsem se." Dal jsem mu pěstí do jeho spodního rtu z kterého mu začala téct krev. ,,Siriusi !" Záhadně se objevil James který mě začal držet aby jsem nikomu jinému nemohl ublížit. Ale já, se jen tak nevzdám. ,,Siriusi ! Klid !"
,,Pusť mě na něj ! Na toho šráče ! Pusť !"
Nikdy jsem nebyl tak plný agrese.
,,Crucio !"
Cítil už jen zatracenou bolest..Avery...

Ahoj ^^ Snad mě neukamenujete  za tuto kapitolu :D

Jak na Vlkodlaka? Kde žijí příběhy. Začni objevovat