"Y/n!!!" jerit Momo. "Apa?" blas y/n dgn mlas. Y/n brasa penat stelah balik dri latihan tarian.
"Crush! Kau! Kat! Sna! Tu! Hah!" stu persatu diucap oleh Momo. Mata Y/n terbuka luas. Senyuman di bibir mula terukir.
Y/n berlari kebahagian tingkap kelas mreka. Kelihatan Taehyung, lelaki yg diminati Y/n dri thun lalu. Taehyung sdg bermain basketball. Peluh Taehyung membasahi rmbutnya dn membuatkn dia kelihatan seksi.
A/n: (Korang sbenarnya dh tamat sekolah. Tpi ad ltihan.. Korang nk lepak kat kelas. Jdi korang cma dgn kwn korang jelh.)
Y/n mula berfangirling. "Mo! Seksinya dia!! Rmbut dia!! Weyh!! Weyh!!" Y/n menepuk2 blakng kwnnya.
"Yaya.. Kalau yepun. Tkyah lh pkul aku." Momo mengecil matanya. Y/n hnya membiarkn. Kesah ap dia, yg penting! Crush dpn mata even jauh.
"Ehem" stu suara kedengaran. Momo memanggil2 Y/n. Tpi tdk dilayan. "Y/n." kata suara itu. "apa dia?!" y/n pusing. Laju shja mulutnya ditutup menggunakn tngan.
"Buat apa?" tnya lelaki itu. "O-ppa.. Hihi" Y/n berharap kumpulan basketball barlalu. Dia takut abg dia tahu yg y/n sdg dilamun cinta.
Suga berjalan kearah Y/n dn momo. Dilihatnya diluar. Tkde sape. "Hm. Buat ap?" tnya suga. "Erm. Borak?" kata Y/n ragu2.
"Dh. Balik. Jom" Suga mengatur lngkahnya keluar kelas. Momo dan Y/n menghela nafas pnjang.
"Nsib dorang stop main. Kalau tak.. Aku tk tau lh weyh" blas Momo. "Hihi.. Kan.kan" kata Y/n.
Begnya dicapai lalu keluar dri kelas. Smsa brada di bwah, kelihatan kumpulan Taehyung sdng berehat.
Hmpir gugur jntung Y/n melihat Taehyung minum air. "Y/n! Oppa kau tngok!!" bisik momo. Y/n pun memandang tmpat lain lalu ditunjuk2 mna entah.
Suga mula pelik. 'dia ni knpa?' "Yah! Palli!" jeritan suga menarik perhatian Kumpulan Taehyung.
"Ya.. Tkpayah lh teriak" Y/n tdk puas hti dgn abgnya. Suga terus memasuki kereta. Y/n menahan shja rsa nya yg ingin menumbuk suga.
Taehyung Pov
"Weyh. Cntik kn Y/n tu" kata Jimin. Tkkn jimin pum ska y/n?? Aku ni? "Ha ah. Eh rugi lh klau tkdpt dia." blas Jungkook lgi.
Ni lgi sorang. Eih! Bnci lah. "Eh Taehyung. Kau ni knpa?? Aku tau kau ska dia. Kmi xkn nk rmpas dia dri tahu" kata rapmon. Huh.
"Ye. Kmi kn bff kau. Don't worry kay." blas Jimin. "Erm." blas aku pendek. "Jomlh smbung." kata aku. Kmi pun teruskn permainan.
End Pov
Momokkusyg
♀Tonight.. Lepak rumah Gyu!Eh! Knpa pulk?!! Tkpsal2 aku cair kat rumah dia.
Momokkusyg
Alarh.. Peti ais dorang bnyak. Bdn kau kecik. Dont worry. Esok okay lh tu. Aku ambil eh! Sys@-}-- nae.
Rumah Kim!"Msuklh!" kata Mingyu riang. "Nae!" blas Y/n dn Momo. Bru shja msuk, Y/n sdh hmpir jtuh apbila melihat Taehyung hnya berseluar pendek.
"Yah! Knpa x bgitau ad tetamu?" marah Taehyung. Taehyung berjalan kebiliknya. "wuh.. Sekshi.." kata Momo.
"kau.." Y/n mengecilkn matanya. Momo hnya senyum. Mreka kini dduk diatas sofa. 'Taehyung ah.. Knpa xkeluar??!!! T_T' bisik hti Y/n.
YOU ARE READING
BTS imagine [Oneshot] Malay Ver [REQUEST Open]
FanfictionImagine.. Just read it. Mungkin bosan sbb ni first ff sya.