Jungkook//Crush

1.3K 100 21
                                    

"Weyh y/n!" Jerit Jungkook.

"Ap dia?" Blas y/n lemah. Yelah,  tdi bru lepas sukan. Dhtu kna lawan team suga pulak. Memang pnatlh.

"Jom lh mkn!" Jerit jungkook. Kedudukan jungkook dgn y/n x jauh mna pun. Sebelah menyebelah je.

"Eah kau ni kn. Tkyah lh teriak. Aku ni blum pekak lagi tau x?" Kata y/n.

"Alarhh.. Jom lh mkn, jom²" jungkook membuat muka comelnya.

Di muka y/n nmpak biasa je. Tpi dlm hati, nk je dia gigit² makhluk yg indah di hdpn dia skrng ni.

"Boleh x kau stop buat muka tu?" Tnya y/n.

"Ish ye , semuanya x kena je. Tkpelah, aku bwa mina" kata jungkook.

Dush!

Stu pukulan yg hbat . Well, u guys bestfriend since 4 years old. Pasal secret² tu memang korang akn share and yep! Jungkook ska mina. Its mean mina tu crush jungkook.

"Pergilh. Menyemak je." Tipu y/n. Kantoi nnti. Hohoho

"Hmm yelah. Nak kirim x? Aku dlm mood baik ni. " kata jungkook.

"Tkpe. Aku x nk mkn." Blas y/n trus menyembamkn mukanya di meja.

"Mina, jom teman pergi kantin" kata jungkook smbil tersenyum riang. Mina trima je pelawaan jungkook.

Y/n hnya memandang mreka brdua keluar dri kelas.

Bam!

"Kau lgi . Ish, aku dh muak tahu nk hdp muka kau. Klau muka ala² charlie puth sedap jgak mata aku memandang. Kau ni dh mcm charlie foot tahu?" Bebel y/n pnjang lebar.

"Tkyah lh hina smpai mcm tu" muka lelaki itu dri gembira ke x gembira.

Yes! Bdk gila ni pun kwn baik korang jugak.  Nma cntik perangai..  Jgn ckp lh.

"Kau nk apa? " tnya y/n.

"Kau x jeles ke weyh??  Sweet gila dia bwa mina tdi " kata Taehyung.

"Kau nk mkn kaki eakh?? Hidup dh brpa tahun? Nk mati awal?" Tnya Y/n aka mengugut Taehyung .

Sape x mrah? Dhlh ckp dkat kelas. Suara garau. Nsib x sejenis mcm jungkook main jerit je.

"Rileks lh. Kau ni gelabah btul. Semua tau lh kau ska dia. Kcuali jungkook" terang taehyung.

"Kau bagi tau ke?!" Dri battery 0.001% tba² brubah 100% .

"Aniya . Dorang yg nak tau" selmba je manusia kat dpn y/n bercakp.

"Taehyung ya! Bodo lh kau ni! " y/n memukul mukul lengan Taehyung. Taehyung? Menikmati pukulan itu sebagai satu urutan.

"Ok² stop.. Alrhh dont worry lh, dorng sporting apa.. " kata Taehyung.

"Kau... Bgitau mina jgak?" Tnya Y/n.

"Yep! Dh aku kata semua tau kecuali jungkook... Semua tau lh kcuali jungkook" blas Taehyung lgi.

Haih...nk mrh nnti dia ni pulak lebih². Mrajuk lh itu lh ini lh. Redha jelh.

S
K
I
P

"Y/n!" again.. Biskut tu teriak.

"Ape lgi??" tnya y/n yg sdg mengemaskn bku² nye msuk kedlm beg.

Nk balik dh.

"Aku nk tnya kau.."

"Mwo?" Soal y/n msih fokus dgn aktiviti mengemas bku.

"Aku dgr kn, kau ad minat namja kat kelas kita. Sape hah? Share lh" kata jungkook.

BTS imagine [Oneshot] Malay Ver [REQUEST Open]Where stories live. Discover now