Min YoonGi // HoneyMoon

1.3K 87 11
                                    

"Ish chagi ni.. Cpat lh sikit. Nnti kita terlepas lh" kedengaran bebelan suga di halaman.

"Sabar lh Oppa. Ish" Y/n trus mencapai beg tngnnya di meja mekap dn trun kebwah utk mndapatkn suami tercinta intan payung hati nya.

"Chagi ni kn, ska sngat lama2" suga msih membebel.

"Lma2 ni pun utk oppa jgak. Klau chagi tk kemas, nnti oppa cri org lain." Y/n trus memasuki kereta mewah mreka.

"Hah. Ditegur sikit dh nk merajuk." Suga menggeleng gelengkn kpalanya melihat telatah isterinya.

Suga memasuki kreta trsebut. Driver mreka Han Ahjussi trus membwa kereta mewah itu keluar dri kediaman mewah Tuan Min.

[Di Kereta]

"Chagi..." tegur suga apbila melihat y/n hnya bermain dgn telefonnya. Y/n tdk membalas, tngan y/n dipegang oleh suga.

"Ish. Tkyah sentuh lh, mulut ad? Pkai jelah." Y/n trus meletakkn fonnya dan memandang pemandangan luar.

Kedengaran keluhan kecil suga. Y/n memandang suga yg kini jugak melihat ke luar kreta.

Han ahjussi sdh menggeleng gelengkn kpalanya. Nk pergi honeymoon, tpi merajuk sesama sndri. Apa jelah perangai suami isteri skrang ni.

"Tkyah renung lma2.. Tdi bkn mrahkn oppa ke? Knpa nk tngok jugak mka oppa??" tnya suga tnpa mengalihkn pandangannya.

"Hm! Org nk bebaik. Tkpelah. Baik chat dgn Jimin. Bluekk!!" Y/n trus mencapai fonnya. Tpi dihalang oleh suga.

"Huh.. Sikit2 Jimin. Yelah, mianhae." kata Suga. "Erm, mcm ni lh kesyangan Chagi" Y/n trus mencium pipi suga.

.....

Tdk lma kemudian, kreta itu berhenti di hadapan pintu msuk lapangan terbang. Mreka trus menarik bagasi yg sdh dikeluarkn oleh Han Ahjussi.

Mreka memilih Jepun utk destinasi honeymoon mreka. Y/n mengidam nak pergi jepun. Suga hnya menurut. Sbnarnya suga ingin pergi Malaysia tpi, bkn suga yg mengandung.. Baik ikut ckp isteri. En??

SKIP

"Wah!! Cntiknya oppa!!" y/n sdh melompat lompat kegembiraan. Ap tknya, dri dlu dia nk pergi jepun.. Tpi ad je msalh.

"Haih.. Dh lupa ke suami kat sebelah ni??" Tnya Suga. Y/n tersengih. "Sengih2.. Dh2, jom cri hotel." kata suga. Y/n trus mencapai tngan suga utk dipegang.

Mreka masuk kedlm sebuah bilik yg cntik dgn hiasan bunga2 ros di atas katil.

"Hua!! Oppa!! Tngok tu!! Cntiknya permandangan" jerit Y/n. Suga tersenyum melihat isterinya. Walaupun isterinya kelihatan kebudak budakan, tetapi.. Dia trasa tenang dan bahagia.

"Oppa.." Y/n menegur suga yg sbuk menyusun pakaian. "Nae?" tnya suga.

"Oppa happy x?" tnya Y/n. Suga senyum. "Kalau chagi happy, oppa pun akn ikut happy." Suga memandang y/n.

Y/n mengatur lngkahnya kearah suga. Jari jemari Y/n trus bermain di bahu suga. "Oppa..." kata Y/n lembut.

"Hm?" Suga membalas pendek. "Terima kasih utk semua ni." Y/n memeluk suga dri belakang.

BTS imagine [Oneshot] Malay Ver [REQUEST Open]Where stories live. Discover now