«Olivia Russel είσαι το τελευταίο άτομο που είδε τον Peter Johnson ζωντανό.»
Τι άσχημη επιλογή λέξεων.
«Μάλιστα.» ψιθύρισα, σχεδόν αθόρυβα.
«Τι σε ήθελε;» Ο ψηλός και όμορφος αστυνομικός Simon ρώτησε δυνατά, ανυπόμονος.
Ένιωθα το ηρεμιστικό να μουδιάζει σχεδόν τις αισθήσεις μου. Οι σκέψεις μου, με κοιτούσαν από μακριά με περιέργεια. Γιατί είσαι τόσο ψύχραιμη;
Ο έρωτας σου αγνοείται.
«Μου έφερε κάτι αλλαξιές ρούχα που είχα ξεχάσει σπίτι του από παλιά.»
Η φωνή μου ακουγόταν σαν γυαλί θρυμματισμένο, έτοιμη να πέσει και να σπάσει σε χιλιάδες μικροσκοπικά διαμαντάκια. Γιατί τόσο ψύχραιμη;
«Γιατί είχε ρούχα σου στο σπίτι του;» ο αστυνομικός Simon ρώτησε.
«Γιατί είχαμε σχέση.»
«Είχατε; Για πόσο καιρό;»
«Πάνω από χρόνο. Δεν θυμάμαι.»
Θυμάσαι.
Βάλε την μνήμη σου να δουλέψει.«Σου είπε αν θα πήγαινε κάπου; Αν είχε κάποια δουλειά εκτός πόλης;» Αν ο Peter το άκουγε αυτό θα γελούσε. Αυτός ο άνθρωπος δεν μου έλεγε τα σχέδιά του όταν ήμουν ο άνθρωπός του, τόσους μήνες μετά, γιατί να το κάνει;
«Όχι δεν μου είπε. Δεν κρατήσαμε επαφές μετά τον χωρισμό.» Εκτός από αυτές τις μερικές φορές που κόντεψα να πεθάνω.
«Πιστεύετε πως ο νεαρός είχε λόγο να φύγει μακριά; Μήπως έκανε κακές παρέες; Μερικές φορές εξαφανίζονται φοιτητές για λίγες μέρες και επιστρέφουν.
«Δεν γνωρίζω κύριε αστυνομικέ. Πάνε μερικοί μήνες από τότε που σταματήσαμε να μιλάμε μεταξύ μας.» Η φωνή μου είναι σταθερή, χωρίς ίχνος αμφιβολίας. Δεν σπάει, δεν διστάζει, και όλα αυτά επειδή έχω παίξει τα λόγια που θα πω στον αστυνομικό, τριάντα φορές από τον πρωί στον καθρέφτη.
Δεν μπορώ να με αφήσω να μπλεχτώ περισσότερο σε αυτήν την ιστορία. Ήδη οι συνέπειες άρχισαν να γίνονται οδυνηρές. Που στον διάολο βρίσκεται ο Peter αυτήν την στιγμή; Η μόνη σκέψη που μπορώ να κάνω είναι αυτή, και ποτέ δεν παίρνω πίσω απάντηση.
Που στον διάολο βρίσκεται ο Peter, γαμώτο;
«Συγχωρέστε με για την αδιακρισία μου, ποιος ο λόγος που χωρίσατε;»
Ήταν μαλάκας και ψεύτης. Αλλά δεν μπορώ να το πω αυτό χωρίς να απαιτήσει η αστυνομία εξηγήσεις, χωρίς να φανεί περίεργο ή άσχημο για εμένα.
YOU ARE READING
Τελευταίο Βλέμμα | Βιβλίο 1 ✓
Mystery / Thriller«Μην ζητάς συγγνώμη επειδή αγαπάς. Ζήτα συγγνώμη για αυτά που κάνεις για την αγάπη και πονάνε.» -1 ΘΕΣΗ στην ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΟΙΝΟΥ στον διαγωνισμό vilvasawards 2017 -1 ΘΕΣΗ στον διαγωνισμό June's Best Greek Books Contest 2017 (βαθμολογία 8,5/10) -ΒΑΘΜΟ...