08. Hating You Made My Pain Easier

187 25 32
                                    

Μου κάνεις κήρυγμα πως προστατεύω το τομάρι μου;

Η φωνή του ήταν θαμμένη μέσα στο κεφάλι μου, κάνοντάς την εμφάνισή της κάθε φορά που πίστευα πως την είχα ξεφορτωθεί.

Αυτό είναι το πρόβλημά μου. Σκέφτομαι πολύ, υπερβολικά πολύ για το καλό μου και όπως πάντα, κάπως καταλήγω να μπλέκομαι σε καυγάδες.

Ο Peter ήταν διαφορετικός σήμερα. Λιγότερο σιωπηλός, περισσότερο ανοιχτός. Απάντησε στις ερωτήσεις μου. Μόνο για να μου πει τι; Κάτι που ήξερα ήδη αλλά που ήθελα όμως να είναι ψέμα.

Με παρακολουθούσαν. Κινδύνευα.
Ο Peter δεν έκρυβε αθώα μυστικά, μικρά και ακίνδυνα. Έκρυβε άσχημα, μεγάλα και τρομακτικά πράγματα.

Και εγώ πήγα και επιβεβαίωσα τις ανησυχίες μου. Ήμουν μπελάς για αυτόν και εκείνος απλά έφυγε, αφήνοντάς με να καταστραφώ εξαιτίας του.

Το επόμενο συμπέρασμα στο μπερδεμένο μυαλό μου ήταν το προφανές : Αυτός έφταιγε για όλα.
Δημιουργώντας σενάρια, αν είχα κάνει εκείνο, αν είχα πει όχι σε εκείνο το πρώτο ραντεβού. Αν είχα φύγει μακριά πιο νωρίς. Αλλά δεν έχει πια νόημα, προσπαθώ να πείσω τον εαυτό μου.

Γιατί από την μία τον μισούσα. Απλά με έμπλεξε, δεν ξέρω τίποτα για την κατάσταση και απλά τώρα με άφησε να το αντιμετωπίσω μόνη μου;
Τι στον διάολο; Από την άλλη δεν μπορούσα να τον μισήσω, γιατί ίσως να μην έφταιγε πράγματι αυτός.

Δηλαδή όμως τι περιμένει να κάνω; Τι υποτίθεται πρέπει να κάνω εγώ τώρα; Η κατάσταση ήταν μπερδεμένη και ακατανόητη. Δεν ήξερα που εμπλεκόμουν, σε τι κίνδυνο βρισκόμουν. Για τι είδους κίνδυνο μιλάμε.

Και όλα αυτά επειδή έθιξα τον εγωισμό τού Peter;

«Βλάκα, βλάκα, βλάκα!» φώναξα δυνατά κάποια στιγμή, απελπισμένη.

Αν και το να νυχτώσει έμοιαζε λες και απείχε αιώνες, δεν με κρατούσε το σπίτι. Αυτό το άγνωστο, άδειο σπίτι στο οποίο με έφερε ήταν κρύο, δίχως θαλπωρή. Τι δουλειά είχε με αυτό το διαμέρισμα, γιατί με αφήνει να περιμένω μόνη μου εδώ και για ποιον καταραμένο λόγο έφυγε μακριά μου;

«Peter βλάκα!» φώναξα εξοργισμένη, αποφασισμένη πως δεν μπορούσα άλλο να περιμένω να περάσει η ώρα χωρίς να γνωρίζω πράγματα ενώ η ζωή μου μάλιστα διέτρεχε κάποιον κίνδυνο. Αν και δεν ήθελα τίποτα άλλο από το να διακτινιστώ στο διαμέρισμά μου, να φύγω από την πόλη και να πάω πίσω στην μαμά μου, μακριά από κάθε Peter και όποιον κίνδυνο τον ακολουθούσε. Το τι έπρεπε να γίνει είχε μία απόσταση από το τι ήθελα να γίνει.

Τελευταίο Βλέμμα | Βιβλίο 1 ✓Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang