Ένας εκκωφαντικός ήχος εισέβαλε στο διαμέρισμά μου.
Ένιωσα ένα βάρος να φεύγει από το σώμα μου ενώ στην συνέχεια επαναλαμβανόμενοι γδουποί μέχρι που ο ήχος εξαφανίστηκε.
Υποθέτοντας πως αυτό ήταν το τηλέφωνο και η Natalie είχε σηκωθεί να απαντήσει, σημαίνει πως κάποιος έπαιρνε τηλέφωνο.
Ποιος στον διάολο έπαιρνε τηλέφωνο τόσο νωρίς; Σήμερα είναι Κυριακή! Όχι κάτσε, λάθος. Σήμερα είναι Δευτέρα. Άνοιξα τα μάτια μου απότομα και πετάχτηκα από το κρεβάτι.
Η σχολή.
Άρχισα να φωνάζω πανικόβλητη. Παρακοιμηθήκαμε, τι ώρα είναι;
H Natalie ήρθε ουρλιάζοντας και αυτή δίπλα μου, ανοίγοντας την ντουλάπα με τα ρούχα μας. Μου πέταξε ρούχα στο κρεβάτι, καθώς εγώ άρπαζα φρέσκα εσώρουχα και σουτιέν.
«Ήταν ο Dylan. Του το έκλεισα αμέσως μόλις είδα την ώρα, έχουμε χάσει το πρώτο ένα τέταρτο. Προλαβαίνουμε για την επόμενη ώρα.» Η φωνή της απότομη, μιλώντας υπερβολικά γρήγορα, μαρτυρώντας την νευρικότητά της.
«Πάμε γρήγορα.»
❦
« Ξέρεις ο Peter και ο Dylan είχαν μία πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση εχτές.» ξεκίνησε να λέει η Natalie αλλά έκανα σινιάλο με το χέρι μου να σταματήσει. Και το έκανε.
«Μέχρι να βρει το θάρρος να κάνει και με εμένα την ενδιαφέρουσα συζήτηση, δεν θα ήθελα να ακούω το όνομά του, παρακαλώ;»
Ήταν έτοιμη να ξαναπεί κάτι, ίσως κάποιο σχόλιο για την απαράδεκτη συμπεριφορά μου απέναντι στον Peter, το πως τον καταπιέζω χωρίς να του δώσω χρόνο να χαλαρώσει και να μιλήσει αλλά δεν πρόλαβε όταν και οι δύο αρχίσαμε να πλησιάζουμε στον προορισμό μας.
Έξω από το κτήριο στο οποίο παρακολουθούσαμε τα μαθήματά μας φαινόταν να επικρατεί φασαρία και συνωστισμός και όχι μόνο από μαθητές. Ένα ασθενοφόρο είχε παρκάρει ακριβώς έξω, έχοντας την σειρήνα του ανοιχτή, τρία οχήματα τής αστυνομίας παρκαρισμένα δίπλα με αστυνομικούς να προσπαθούν να διατηρήσουν μία ησυχία και να κρατήσουν τον κόσμο μακριά από το κτήριο.
Γιατί;
Η Natalie πήρε το χέρι μου και το κλείδωσε στο δικό της. «Πρόσεχε μην σε χάσω. »
Πάνω στα λόγια της, φορτώνοντάς μας περισσότερο άγχος και περιέργεια, άτομα με μικρόφωνα, εξοπλισμός με κάμερες άρχισε να εμφανίζεται από το πουθενά και με αμάξια.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Τελευταίο Βλέμμα | Βιβλίο 1 ✓
Mistério / Suspense«Μην ζητάς συγγνώμη επειδή αγαπάς. Ζήτα συγγνώμη για αυτά που κάνεις για την αγάπη και πονάνε.» -1 ΘΕΣΗ στην ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΟΙΝΟΥ στον διαγωνισμό vilvasawards 2017 -1 ΘΕΣΗ στον διαγωνισμό June's Best Greek Books Contest 2017 (βαθμολογία 8,5/10) -ΒΑΘΜΟ...