Η αλήθεια είναι πως ακόμα και με την λήξη των 48 ωρών από την εξαφάνιση τού Peter κανένας μας δεν ήταν ξαφνιασμένος, απογοητευμένος ναι, αλλά όχι ξαφνιασμένος.
Ο Dylan σταμάτησε να πηγαίνει στο σπίτι του, πλέον κοιμόταν στο σαλόνι τού διαμερίσματός μας. Δεν ήμουν διόλου άνετη με αυτό, καθώς ο Dylan ήταν μέσα στα ίδια σκατά μπλεγμένος με τον φίλο του και το να είναι μαζί μας δεν είναι και η καλύτερη ιδέα.
Ο δικός σου έφυγε επειδή του το ζήτησες, Olivia.
Η ανάμνηση των όσων μου είπε ο Dylan, δεν λέει να φύγει. Σαν να φωνάζει πως ήρθε η ώρα να υπεραναλύσω κάθε καταραμένη λέξη που μου έχει πει ποτέ κάποιος, προκειμένου να προσπαθήσω να βάλω μία τάξη. Και άλλες φορές το προσπαθούσα, μέχρι να παραδοθώ κουρασμένη.
Ο δικός σου έφυγε επειδή του το ζήτησες, Olivia.
Και σαν τι πρέπει να το πάρω αυτό; Σε τι αναφερόταν; Στην στιγμή που τον χώρισα στον ασανσέρ εκείνη την οδυνηρή μέρα και αυτός σταμάτησε να προσπαθεί να σώσει την σχέση μας; Ή αναφέρεται στην τελευταία μας συνάντηση όπου του ζήτησα να φύγω, εννοώντας ξεκάθαρα να φύγει από το διαμέρισμα. Όχι από την πόλη, ή από την ζωή μας.
Ποια ήταν τα τελευταία λόγια που του είχα πει;
Φύγε.
Πριν από αυτό;
Το ξέρεις πως δεν είσαι πια ευπρόσδεκτος σε αυτό το σπίτι πια, έτσι δεν είναι Peter;
Τι είχε απαντήσει;
Το ξέρω.
Ακόμα και όταν δεν ήμουν ευπρόσδεκτη, στο σπίτι του είχα καταφέρει να μπω δύο φορές. Η θύμηση των γεγονότων που ξύπνησε το αίσθημα ελπίδας που είχα καταφέρει αποτελεσματικά τις τελευταίες μέρες. Ίσως αυτό να ήταν η λύση. Μία ακόμα τυχαία επιδρομή στο διαμέρισμα. Μόνο που αυτήν την φορά δεν θα με περιορίζει η εμπλοκή μονάχα τού Peter καθώς πλέον γνώριζα την θέση και τού Dylan στο θέμα.
Ήταν ξεκάθαρο πως ο Dylan γνώριζε περισσότερα από όσο μοιάζει να ξέρει. Στην ίδια συμμορία είναι, μπορεί να φταίει ακόμα και εκείνος για την εξαφάνιση. Αλλά μπορεί και όχι, με την σκέψη ότι γιατί να ρισκάρει να ξέρω οτιδήποτε αν θα μπορούσα να το χρησιμοποιήσω εις βάρος του; Το ότι εκείνος δεν είναι νεκρός και πως είναι καλά είναι σίγουρα μονάχα θετικό νέο για εμένα. Θα μπορούσε όμως να είναι αφορμή να με βοηθήσει να πάρω στην κατοχή μου στοιχεία που πριν δεν θα μπορούσα να εκτιμήσω.
ESTÁS LEYENDO
Τελευταίο Βλέμμα | Βιβλίο 1 ✓
Misterio / Suspenso«Μην ζητάς συγγνώμη επειδή αγαπάς. Ζήτα συγγνώμη για αυτά που κάνεις για την αγάπη και πονάνε.» -1 ΘΕΣΗ στην ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΟΙΝΟΥ στον διαγωνισμό vilvasawards 2017 -1 ΘΕΣΗ στον διαγωνισμό June's Best Greek Books Contest 2017 (βαθμολογία 8,5/10) -ΒΑΘΜΟ...