Acknowledgements

212 24 81
                                    

Η ώρα είναι 8:07 το βράδυ και η μέρα είναι Κυριακή. 15 Νοεμβρίου 2020. 

Και μόλις τώρα έγραψα την τελευταία πρόταση σε αυτό το βιβλίο. Το πόσο συγκινημένη είμαι και ευτυχισμένη, δεν θα μπορούσα ποτέ να το περιγράψω σωστά!

Ξεκίνησα αυτό το βιβλίο το 2017 με μία ιδέα για έναν σκοτεινό νεαρό και για μία κοπέλα που τον αγαπούσε τόσο πολύ. Και άφησα την ιδέα μισογραμμένη, με τις απλές και παιδικές περιγραφές που έγραφα όταν ήμουν 12. Και άρχισα να την δουλεύω ξανά όταν ήμουν 15, ακόμα στο Γυμνάσιο, νομίζοντας πως ήταν η κατάλληλη στιγμή να αρχίσω να γράφω για μία πλοκή μυστηρίου, χωρίς να έχω γράψει κάτι πέρα από ρομαντικό σε όλη την ζωή μου, δίχως κάποιο πλάνο .. 

Να 'μαστε! Κανένα πλάνο, όλα ήρθαν καθώς έγραφα. Και ομολογώ, δεν είναι το ιδανικό αποτέλεσμα αλλά είναι κάτι που είμαι πραγματικά περήφανη. 

Δεν ξέρω τι εντυπώσεις σαν έκανε και πως το είδατε, αλλά είναι φανερό πως αυτό είναι ένα δείγμα το πόσο έχει ωριμάσει η γραφή μου και το πόσο πιο ολοκληρωμένες σκέψεις μπορώ να παρουσιάσω σε μια απλή παράγραφο. 

Έχω να γράψω ευχαριστίες σχεδόν δύο χρόνια, γιατί σχεδόν τόσο καιρό μου πήρε να γράψω το Τελευταίο Βλέμμα. Κυρίως επειδή η Olivia είναι δύσκολος αφηγητής και οι ιδέες της, η συναισθηματική φόρτιση που κουβαλούσαν .. κούραζαν και εμένα μαζί! Αλλά σας ευχαριστώ τόσο πολύ εσάς που μείνατε μέχρι το τέλος, που αντέξατε μήνες χωρίς κεφάλαιο ή ένα μικρό κεφάλαιο τον μήνα. Τα σχόλιά σας, οι συζητήσεις, οι σχολιασμοί στα μηνύματα και ό,τι καλό ή  αποικοδομητικό είπατε για την ιστορία .. το εκτιμώ όσο τίποτα.

Πριν μιλήσω για τους χαρακτήρες μου, θέλω να ευχαριστήσω προσωπικά τις κολλητές μου που έκατσαν και διάβασαν αυτή την βλακειούλα και για όλες αυτές τις ωραίες συμβουλές για την πλοκή και τον ενθουσιασμό τους για οτιδήποτε αφορούσε αυτό.

Ξεχωριστό ευχαριστώ στην φίλη μου την Αλεξάνδρα, η οποία δεν διάβασε ποτέ το βιβλίο αλλά ξόδεψε ώρες για να με βοηθήσει να αποφασίσω το τέλος! Δεν ξέρω πως τα κατάφερε, αλλά εξαιτίας της τελειώνουμε σήμερα και όχι τον άλλο μήνα.

Ελπίζω να ήταν ευδιάκριτη η τοξική σχέση. Έβαλα τα δυνατά μου για να την απομυθοποιήσω και να την πλάσω έτσι ώστε να μην χάνει και την στοργή που διέθετε ορισμένες στιγμές.

Ο Peter εμφανίζεται σε λιγότερο από 10 κεφάλαια σε όλο το βιβλίο αλλά αναφέρεται σε όλα. Ό,τι έχετε νιώσει για αυτόν προέρχεται από το τι έχει πει η Olivia για αυτόν και λιγότερο από το τι έκανε. Δεν είναι ιδανικό αλλά μερικές φορές, η μία πλευρά σε μία ιστορία είναι αρκετή για να δώσει το μήνυμά της.

Μπορεί ο Dylan να πάτησε την σκανδάλη αλλά η Olivia πέθανε από την εμμονή που είχε. Είχε χιλιάδες ευκαιρίες να κάνει πίσω, προειδοποιήθηκε από τον ίδιο, από τρίτο, ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ, και δεν ήταν αρκετό για να την λογικεύσει. Δεν μπορώ να αποδώσω φταίξιμο στον Peter αλλά θα αποδώσω μονάχα ελάχιστο. Άφησα τα νερά θολά  στην ιστορία του γιατί σκοπεύω να συνεχίσω την ιστορία με ένα δεύτερο βιβλίο. Η οποία θα διαδραματιστεί πριν, παράλληλα και μετά το Τελευταίο Βλέμμα και ο Peter θα παίξει σημαντικό ρόλο, αν όχι πρωταγωνιστικό. 

Αυτή η ιστορία τελειώνει με τον θάνατο τής Olivia και τον θρήνο των φίλων της.

Γιατί τα μυστικά σκοτώνουν.

Δεν θα μιλήσω για την οργάνωση γιατί δεν μπορώ να πω πολλά χωρίς να μιλήσω για το τι γίνεται στην συνέχεια οπότε σας αφήνω, προς το παρόν, μέχρι να βρω το κουράγιο να συνεχίσω.

Ευχαριστώ που με υποστηρίζετε ακόμα μετά από τόσα χρόνια, σας αγαπάω.

Γκαμπριέλα

Τελευταίο Βλέμμα | Βιβλίο 1 ✓Où les histoires vivent. Découvrez maintenant