Στην κατοχή μου υπήρχαν τρεις σελίδες χαρτιά με πιθανότατα χρήσιμες πληροφορίες. Ένα ληγμένο εισιτήριο για την Καλιφόρνια και ένα κλειδί που δεν ξέρω τι ανοίγει.
Οι πιθανότητες να συνδέονται όλα αυτά αρχικά είναι υψηλά. Ποιος αφήνει ένα σημαντικό κλειδί μέσα σε ένα χάος με βρόμικες κάλτσες; Η ιδέα άρχισε να γίνετε γελοία όσο περισσότερο περνούσε η ώρα.
Το εισιτήριο ήταν μία χαμένη υπόθεση καθώς η Καλιφόρνια είναι η τρίτη μεγαλύτερη πολιτεία και η μεγαλύτερη σε πληθυσμό με τριάντα εννιά εκατομμύρια πεντακόσια πενήντα επτά χιλιάδες κάτι κόσμο. Οι πιθανότητες να βρω εκεί κάτι, είναι μηδαμινές. Δεν γνωρίζω τίποτα! Και επιπλέον, το ταξίδι μπορεί να μην είχε να κάνει με την εξαφάνισή του ή με τις περίεργες μυστικές ενέργειές του.
Το μόνο υποσχόμενο στοιχείο ήταν οι σελίδες που είχε βρει κολλημένες στο κάτω μέρος τού τραπεζιού τής κουζίνας.
Ο Dylan είχε φύγει λίγα λεπτά προηγουμένως μετά από μία αρκετά επιθετική λεκτική μάχη μεταξύ μας.
O Peter έχει χαθεί γιατί έχωσε την μύτη του εκεί που δεν έπρεπε. Και καλά θα κάνεις να μην συνεχίσεις το ίδιο, για να μην πάθεις το ίδιο.
Δεν ξέρω πως θα φαινόταν σε κάποιον τρίτο αλλά η κατάσταση μου έδινε μία νότα απειλής. Ήταν δυνατόν εξάλλου, ο Dylan από όλα τα άτομα στον κόσμο, να με απειλεί;
Με την Natalie να είναι εκτός σπιτιού τώρα και το ίδιο και ο Dylan- τώρα ήταν η κατάλληλη στιγμή να αναλύσει τα χαρτιά που είχε βρει στο τραπέζι. Δεν γίνεται γαμώτο αλλιώς, κάτι πρέπει να τους ξέφυγε! Δεν υπάρχει τέλειο έγκλημα.
Η πρώτη σελίδα είχε την ημερομηνία 24 Απριλίου 2019 πάνω της. Πριν λίγες εβδομάδες.
Ξεκίνησα να διαβάζω.
Πολύ χαιρόμαστε με την συνδρομή σας στις θυρίδες τής CALIFORNIA BANK & TRUST κύριε Johnson. Η θυρίδα σας με αριθμό 8199 ανοίγει μονάχα με την χρήση τού κλειδιού.
Για τυχόν απώλεια τού κλειδιού που σας δόθηκε με τις υπογραφές τού συμβολαίου, επικοινωνήστε αμέσως με την τράπεζα για την δημιουργία νέας κλειδαριάς και κατάργησης τής προηγούμενης.
Κάνουμε τα πάντα για την εξυπηρέτηση των πελατών μας. Για τυχών προβλήματα ή ερωτήσεις μην διστάσετε να επικοινωνήσετε με το προσωπικό τής τράπεζας στις ώρες λειτουργίες ή τηλεφωνικώς στο νούμερο (888) 217-1265 .
YOU ARE READING
Τελευταίο Βλέμμα | Βιβλίο 1 ✓
Mystery / Thriller«Μην ζητάς συγγνώμη επειδή αγαπάς. Ζήτα συγγνώμη για αυτά που κάνεις για την αγάπη και πονάνε.» -1 ΘΕΣΗ στην ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΟΙΝΟΥ στον διαγωνισμό vilvasawards 2017 -1 ΘΕΣΗ στον διαγωνισμό June's Best Greek Books Contest 2017 (βαθμολογία 8,5/10) -ΒΑΘΜΟ...