"Those who escape hell however never talk about it and nothing much bothers them after that."
Charles Bukowsky
Csipp csepp
Apró csöpögés zaja verődik vissza a piszkos-fehér falakról. Halvány fény szűrődik be a csarnokba, amin belép a férfi. Kezében törölközőt fog. Haja vizesen tapad homlokához. Hangosan felmordul,majd a földhöz vágja a törölközőt.
"A fene ebbe az átkozott glorkos esőbe!"
Furcsán nézhetek rá,mert felém sandít. Nagyot sóhajt,majd a cellámhoz sétál. Kesztyűs, nyirkos kezét bedugja a rácsok között,majd végigsimít az arcomon. Érintése nyomán megborzongok érdes kesztyűjétől. Ciccegve csettint egyet,mire megjelenik egy rózsaszín bőrű lány. Maga után hosszú láncot húz. Nyelvével csettint egyet a férfi.
Klapp klapp
A rózsaszín bőrű lány összerezzen,majd a cellámhoz sétál. Fejét leszegi, s meredten kezdi el bámulni a csempét. A férfi hisztérikus hangon felvisít.
"Mikor takarítottál utoljára Sahara?"
A lány a neve hallatán megugrik,majd félve felpillant a férfira. Száját beszédre nyitja,majd csendes hangon megszólal.
"Tegnap."
A férfi felidegesedik,majd pofonra emeli a kezét. A lány megremeg,majd egy csattanás hallatszódik. A csarnokban visszhangzik a bőr csattanása.
Bamm bamm
Magnus megdörzsöli az orrnyergét,majd elzavarja a lányt. Sahara engedelmesen meghajol,majd elszalad. A férfi rám pillant,majd megszólal.
"Fogadunk, hogy nem láttál még egy alkiont meghalni."
Megrezzenek hozzám szánt szavai hallatán. Félve megrázom a fejemet. Kócos hajzuhatagom jobbra-balra csapkod. Magnus olyan hangot hallat, mintha hányni készülne.
Blehh Bloahh
Idegesen tapsol egyet,mire ismét megjelenik Sahara. Kezében egy kanalat tart, míg köténye idétlenül lóg a nyakában. Elmosolyodok a kötényre írt szavak láttán. Alkion nyelven van ráírva három szó. Xoras dahr pserios. A férfi felnevet, majd megszólal.
"Legalább mecront főzöl?"
Felhúzom a szemöldökömet a mecron szó hallatán. Egész eddigi életem során nem hallottam még erről a szóról. Peter felmordul,majd megszólal.
"Egy megnyúzott Wyognarról van szó."
Köhintek egyet,majd megszólalok.
"Mi az a wyognar?"
Magnus felnevet ,majd rácsap a térdére. Csettint kettőt,majd Sahara alá tol egy széket. Tarkóra tett kézzel ül le a székre. Élvezi a nyers tudtalanság illatát. Ásít egyet,majd megszólal.
"Műveletlen."
Ereimben felforr a vér. Ha tehetném legszivesebben kitörném azon nyomban a férfi nyakát. Elfelejti,hogy én másik galaxisból származom. Sőt, az én galaxisom sokkal kisebb. Egy terra galaxis. Idegesen beleütök a falba. Magnus felpattan a székjéről, ezzel felborítva azt. Rámordít.
"Azonnal hagyd abba!"
Jobban felidegesedek a hangja hallatán. Egyre erősebben kezdem el ütni a falat. Erős ütések, elkopott bőrcsíkok. Nagyot fújtatva csúszok le a fal mentén. Magnus cicceg,majd leguggol a cellám elé. Felmutatja a mutató ujját,majd megszólal.
"Nemsokára megkóstolhatod a wyognart."
Felé köpök egyet, mire akkorát ordít,hogy a falak is bele remegnek. Összébb húzom magamat. Magnus felpattan, a padló megnyikordul. Lehajtom a fejemet. Tudom, hogy mi jön. Hangosan felordítok,hátha meghallja az, akire már oly régóta várok. Arra, aki eddig mindentől megvédett. Arra az emberre, akitől elragadott ez a szörnyeteg. Nyöszörögni kezdek.
"Rohadj meg! Nekem nem ez a hazám. Nem akarok Vlagder forró bolygóján raboskodni!"
Peter suttogo valamit a még mindig csarnokban álldogáló Saharának. A lány engedelmesen bólint,majd elszalad. Homlokráncolva rugok bele a cellám vaskeretébe. Egy pisszegést hallok,mire közelebb csúszok a falhoz.
"Pár perc múlva elszökünk."
Szemeim felcsillannak,majd felpattanok a földről. Végre kijuthatok innen. Magnus összeszűkített szemekkel vizslat, majd megpörgeti a kezei között a kulcscsomóját. Nyelek egy nagyot,majd lehajtom a fejemet.
Katt
Kinyitotta a cellám ajtaját,majd a hajamnál fogva ismét húzni kezd. Egészen addig emel fel,amíg a szája nem súrolja a fülemet. Halkan belesuttog a fülembe.
"Hidegzuhanyt a hölgynek."
Szemembe könnyek szöknek. Kapálózni kezdek, mire felpofoz. Hörögve kapok a keze után,amibe beleharapok. Ordítva ejt el. Kúszni kezdek Peter cellájához. Már látom magam előtt a mosolygó alakját, amikor valaki elkapja a bokámat. Peter gyorsan a kezeim után kap,majd maga felé kezd húzni. Magnus felordít.
"Engedelmeskedj!"
Megrázom a fejemet,majd próbálom lerugni a kezét a bokámról. Peter biztató szavakat kiabál, egészen addig,amíg meg nem jelenik Sahara. Kezében ott virít Peter fegyvere. Gyors léptekkel szeli át a mintás csempék hadát. Peter fél kézzel elenged,majd a fegyver után nyúl. Állával felkattintja a zárját. Becélozza Magnust,majd lő.
Durr
Magnus rázkódni kezd a földön. Elengedem Peter kezét,majd kérdőn rá nézek. Megrázza a fejét,majd megszólal.
"Elektromos lövedék."
Elmosolyodok,majd Magnus mellé guggolok. Letépem nadrágja száráról a kulcscsomóját,majd Peterhez futok. Kinyitom a cellája ajtaját. Megkönnyebbült sóhajjal lép ki a cellából. Elmosolyodik,majd megölel. Belesuttog a fülembe.
"Keressük meg a Milano csillaghajómat."
Bólintok, viszont indulás előtt odaszaladok Magnus asztalához. Előkeresem a pecsétjét,majd beizzítom azt. Sahara halkan suttogni kezd.
"Ne tedd, a gazda mérges lesz."
Megrántom a vállamat,majd rányomom Magnus homlokára a pecsétet. A levegőt égett hús szag tölti be,mire felsóhajtok. Testemen végigszalad egy apró elektromos hullám,majd eldobom a pecsétet. Ránézek a vigyorgó Peterre, majd szaladni kezdünk. Lépteink hangos zaja visszhangként söpör végig a folyosókon. Beszaladunk a dokkoló helyre, majd elkötjük Peter hajóját. Időugrást hajtunk végre. Mély melankóliába esve figyelem a sok billiárd csillagot. Peter bekapcsolja a zenéjét,majd dúdolgatva ingatni kezdi a fejét. Fejemet hátra döntöm a puha ülésben, majd mélyen beszívom a levegőt. Készülj Föld, jövünk.
YOU ARE READING
Gloomy |Pietro
Fanfiction!!Speedy /Pietro Maximoff/ folytatása!! A tekintete már nem a régi, boldogságtól átjárt csillogást nyújtja, inkább megtörtséget, meggyötörtséget áraszt. Ajkai kicserepesedtek és néhány helyen fel is szakadtak. A régi, kissé vaskos fiú mostanra ledob...