LAUMAT

41 1 0
                                    

Metsän lauma (arvojärjestyksessä)

ALFA
Isokokoinen uros susi, jolla on pikimusta turkki ja punaiset silmät.

BETA
Vaalea turkkinen naaras susi, jolla on ruskeat silmät (tunnetaan myös nimellä Lily)

METSÄSTÄJÄT
Wood- Tummanruskea uros susi, jolla on takkuinen turkki ja meripihkan väriset silmät
Filo- Tummanharmaa pieni kokoinen uros susi, jolla on keltaiset silmät ja vaaleat korvat.
Tiko- Valkea uros susi jonka kasvot ja tassut ovat mustat, jolla on keltaiset silmät.
Fox- Pieni kokoinen naaras, jolla on punaruskea turkki ja vihertävät silmät.
Echo- Musta uros jonka selässä on nuolta muistuttava valkoinen kuvio. Tummansiniset silmät.
Dust- Harmaanruskea naaras jonka tassut ja häntä ovat mustat, jolla on vaaleat silmät.

PARTIOSUDET
Rose- Punaruskea naaras, jolla on punaiset silmät.
Jackdaw- Suuri kokoinen uros susi, jolla on sinertävä karvapeite ja keltaiset silmät.
Fidget- Vaalean ruskea pieni naaras jonka naama ja kaula on valkea, jolla on meripihkan väriset silmät.
Cream- Vaalea kerman värinen naaras, jolla on keltaiset silmät.
Shade- Tumman värinen laiha uros susi, jolla on tummat silmät.

OMEGA
Tumma valkea pilkullinen pieni naaras, jolla on eripari sävyiset silmät. (Tunnetaan myös nimellä Poppy)

PENNUT
Quiet- Ruskea turkkinen uros jonka selkä on harmaa ja naama, kaula ja vatsa on valkea. Silmien alapuolelta lähtee salamaa muistuttava vaalea kuvio kaulaan. Samanlainen kuvio kyljessä. Keltaiset silmät. (Rosen ja Echon pentu)
Loud- Vaaleanharmaa turkkinen uros jonka häntä, korvat, tassut ja päälaki ovat tummat. Myös kaulasta häntään asti kylkeä pitkin kulkee tumma viiva molemmin puolin. Silmän alla kolmiota muistuttava kuvio. Siniset silmät. (Rosen ja Echon pentu)

Kaupungin lauma

ALFA
Mustaruskea susimainen koira uros, jolla on ruskeat silmät ja repaleiset korvat. (Tunnetaan myös nimellä Arrow)

BETA
Kullanruskeavalkoinen paksuturkkinen naaras, jonka kuonossa on pieni arpi. (Tunnetaan myös nimellä Windy)

ETSIJÄT
Colin- Mustavalkoinen maatilakoira uros, jolla on siniset silmät.
James- Vaaleanruskeamusta lyhytkarvainen hoikka uros.
Pike- Pienikokoinen vaalea uros koira.
Luna- Vaalea pitkäkarvainen naaras koira, jonka silmät ovat vaalean siniset.
Apollon- Punaruskea isokokoinen uros koira.

PARTIOKOIRAT
Sand- Vaaleakerman värinen hoikka naaras koira, jonka silmät ovat keltaiset.
Buddy- Punaruskeamusta iso uros koira, jonka silmät ovat siniset.
Ron- Siniharmaaruskea uros koira, jolla on lyhyt karva ja siniset silmät.
Bella- Pienikokoinen valkea naaras.
Misty- Vaaleanharmaa pitkäkarvainen naaras koira.
Ember- Kullanruskea mustatäpläinen metsästyskoira uros, jolla on meripihkan väriset silmät.

OMEGA
Pieni lyhytkuonoinen musta valkea uros. (Tunnetaan myös nimellä Oliver)

PENNUT
Juniper- vaalea punaruskealaikkuinen hoikka uros pentu. (Sandin ja Apollon pentu)
Twist- Kolmivärinen luppakorvainen naaras. (Sandin ja Apollon pentu)

Tappajat

ALFA
Suurikokoinen mustaruskea uros koira, jonka kuonossa on useita arpia. (Tunnetaan myös nimellä Scar)

BETA
Tumma solakka ja nopea naaras jonka toinen kulmahammas on katkennut. (Tunnetaan myös nimellä Bullet)

Gun- Pikimusta lihaksikas koira, jonka häntä on typistetty.
Knife- Vaaleanharmaa uros, jonka kulmahampaat on hyvin terävät.
Dark- Musta pienempi koira, jonka lavassa on pitkä arpi.
Axe- Ruskea lyhytkarvainen uros.
Claw- Vaaleanruskea naaras jonka kyljissä on hammasta muistuttavat valkeat kuviot.
Fang- Pieni mustaruskea naaras, jonka hampaat ovat erittäin terävät.
Revolver- Tummanharmaa iso uros koira, jonka pysty korvat on riekailena.

OMEGA
Pieni kullanruskea lyhytkarvainen naaras, jonka kasvoissa on arpi. (Tunnetaan myös nimellä Fire)

PENNUT
Ghost- Vaaleanharmaa uros jonka korvat on revitty muotoon.

UKKOSMYRSKYWhere stories live. Discover now