"Täällä on aika tasaista, vai?" Loud kysyi ja katsahti Shadeen ja veljeensä. "Aika pitkälti joo. Ja tän pitäs olla sellasta maastoo et Beta, eikä Alfa kulje täällä. Mut vaarana tässä on vaan toi kallion reuna." Shade selitti ja viittiloi heiluvillä korvillaan tiputuksen suuntaan.
Tiputus oli todella jyrkkä, lähes pystysuora kallion reuna. Korkeutta kallion seinämällä oli ainakin 25 karhun mittaa. Lähistöllä meni joki joka tippui alas vesiputouksena. Putous johti pieneen järveen, joka oli alhaalla.
Paikka oli tavanomainen metsästys paikka sillä oli helppoa ja nopeaa ajaa peura kallion rinteeltä alas, jolloin toinen partio alhaalla kantoi saaliin nopeasti leiriin.
Quiet tuijotti sammalikkoista maata. Lähellä ei kasvanut puita joka oli ihme. Lähistöllä olisi kivikko ja kallio, jossa oli karhujen pesä. Quiet käänsi päätään ja katsoi kaukaisuuteen.
"Tuolla kaukana on ihmisten reviiri!" Quiet hihkaisi äkisti. "Niin on. Siellä on katurakkeja. Ne on aik kireet porukkaa." Shade selitti. "Tääl lähistöl teiä emo sai teiät. Onneks ei sattunu Kivikkolauman partioo lähistölle. Siel on aika ovelaa porukkaa. Ois voinu syyttää et emonne ois ollu niitte reviiril." Hän jatkoi.
Loud katsoi innostuneena Quiettia. Quiet tajusi, että jotain todella hämärää oli tekeillä hänen ja Loudin alkuperäisyydellä. Olivatko he Kivikkolaumasta Metsälauman sijaan? Eikö Rose ja Echo olisikaan heidän vanhempia?
Loud katkaisi äkisti Quietin ajatukset hypäten tuon päälle. "Voitto!" Loud huusi täysiä Quietin korvaan. "Älä vielä innostu!" Quiet hihkaisi ja käänsi itseään siten, että Loud jäi hänen alleen.
Loud alkoi mätkiä pienillä etutassuillaan Quietin naamaa. Quiet nappasi leikkisästi ja hellästi Loudin korvasta kiinni. "Ja tämän erän voittaja onnnnn... SALAMA!" Shade hyppi innosta ilmaan.
"Epistä!" Loud huudahti ja nousi ja hypähti nauraen Quietin kimppuun. "Kaaos! Kaaos! Nyt yritä!" Shade huusi. Quiet ei jaksanut enään painia ja luovutti. "Ja Salama luovuttaa ja Kaaos voittaaa!!!" Shade hehkutti innoissaan.
"Shade! Mitä teet luvatta pentujen kanssa lähellä karhujen pesää ja Kuoleman tiputusta?! Alfa ei kyllä tykkää tästä uutisesta kun kerromme hänelle!"
Quiet ja Loud säikähti ja katsoi paikaille sattunutta partiota. Shade hiljeni ja katsoi alistuvasti muita. Metsästys partiossa oli Wood, Tiko ja Fox. Dust, Echo ja Filo oli varmasti Kuoleman tiputuksen alapuolella.
Wood mulkaisi vihaisesti Shadea ja korvia heilauttamalla käski Tikon ulvoa toiselle partiolle merkin palata leiriin. Tiko ulvahti näpäkästi pari kertaa ja vilkaisi Foxia. Fox kaappasi pennut hampaisiinsa.
"Päästä irti!" Loud murisi ja rimpuili. "Hiljaa kirppukasa!" Fox murahti. Hän juoksi leiriä kuhti hyvin ketterästi. Tiko mulkaisi Shadea ja vilkaisi nopeasti sivusilmällä Woodia.
"Sinulla ei varmasti ollut emon, saati Alfan lupaa tuoda pentuja karhujen reviirin ja Kivikkolauman reviirien lähettyville ja Kuoleman tiputuksen vierelle. Olen varma että sinut alennetaan ikuisten arpien kera Omegaksi tai sinut häädetään laumasta ikuisen arpien saattelemana! Et ansaitse parempaa, katurakki!" Wood murisi.
|Tässä oli sitten 4. Osa tätä tarinaa. Toivottavasti kaikki tykkäs! Ja joo oli vähän tylsä mut kyl tää tästä. Ja palautetta saa antaa!❤|
YOU ARE READING
UKKOSMYRSKY
Fantasy~Meidän on tutkittava menneisyyttä ja tulevaisuutta. Meidän pitää tarkkailla merkkejä tarkkaan, sillä on sanottu, että kun vaikeat ajat koittaa ja syttyy sota, voi meidät pelastaa vain Salama täydeltä tuholta.~ Kun metsässä kauan elänyttä laumaa uhk...