LUKU 5.

13 2 3
                                    

"Mitä tämä on?!" Alfa kysyi muristen ja mulkoillen juuri leiriin astunutta Shadea. Shade oli haavoilla ja  mulkoilevien susien piirittämänä.

Rose nuoli Quieattia ja Loudia Foxin ollessa lähellä. Hän mulkaisi Shadea ja alkoi läksyttämään pentujaan. "Miksi te lähditte tuon katurakin mukaan!?"

"Quiet! Loud! Mitä tapahtui!?" Echo, pentujen isä, saapui heidän luokse. Loud mulkaisi isäänsä ja vastasi töykeästi. "Ei kuulu sinulle. Ja sitä paitsi, älä kutsu minua Loudiksi!"

Rose ja Echo vilkaisivat toisiaan hämmentyneinä. "Me emm3 ole enään teidän pentujanne. Emme ole varmaan koskaan olleetkaan!" Quiet murisi.

Beta asteli lähistöllä ja kuuli puheen. "Rose, Echo. Teidän pentunne ovat kasvaneet. Heillä on tänä iltana nimi seremonia. Ensiksi käsittelemme Shaden." Hän murahti ja tassutteli Shaden luokse Alfan perässä.

Koko lauma oli kerääntynyt Shaden luokse kuulemaan häntä. Laumalaiset mulkoilivat häntä vihaisesti ja kuiskivat toisilleen.

"Shade. Vai voisiko sanoa Katurakki, miksi veit pennut Kuoleman tipuuksen vierelle, karhujen ja Kivikkolauman reviitien lähettyville ilman emon ja minun lupaani? Oliko tarkoituksenasi tapattaa pennut ja esittää syytöntä?" Alfa murisi viekkaasti.

"Pennut ite halus!" Shade yritti puolustaa itseään alistuvasti. "Syytät pentuja? Ja pennut itse halusivat kuolla vai?! Ja ketutkin lentää!" Alfa murahti ja pyöräytti silmiään.

"Sinut karkoitetaan laumasta ikuisiksi ajoiksi ikuisten arpien saattelemana! Selviät tai kuolet, emme välitä!" Alfa murisi ja vilkaisi Betaa. Beta tiesi mitä tehdä. Hän astui eteen päin kohti Shadea, vilkaisi Woodia ja kaatoi Shaden maahan.

Shade vingahti, mutta ei yrittänyt pyristellä pakoon. Wood tuli Betan avuksi pidättelemään Shadea paikallaan. Alfa paljasti hampaansa ja hyökkäsi Shaden kimppuun. Hän puri Shaden kurkkua vahvoilla leuoillaan.

Shade ulvahti kivusta ja alkoi pyristelemään pakoon. Loud katdoi hätääntyneenä Alfaa ja vilkaisi sitten veljeään. Yhtäkkiä kaikki loppui. Kaikki hiljeni. Vain verinoro valui Shaden kurkusta ja suusta maahan. Shade näytti kuolleen.

Pian Shade haukkoi henkeä raskaasti. Alfa pakotti tuon nousemaan ja hävitä  heidän reviiriltä. "Jos sinut nähdään vielä minun reviirillä auringon nousun jälkeen,määrään sinut tapettavaksi." Alfa julisti.

Shade yritti kävellä mahfollisimman nopeasti leiristä pois. Hän roikotti päätään ja häntäänsä. Veri jätti jälkensä maahan ja näytti tien minne Shade kulki. "Tämä oli meidän vika..." Loud vingahti.

Echo kuuli tuon ja vilkaisi poikaansa. "En usko. Shade oli aina yksi katurakki! Turha piski, sanon minä!" Hän murahti. "Minä en välitä sinusta! Sinä olet kauhea! Hirviö! Kuinka uskallat sanoa noin lauma toveristasi?!" Quiet ulvahti vihaisesti. Hän tuijotti isäänsä leiskuvin silmin.

"Quiet! Nyt loppu!" Rose komensi. "Sinä et enään aukaise kuonoasi ennen nimi seremoniaasi!" Loud katsoi tapahtumaa hiukan jännittyneenä. "Entä jos aukaisenkin!sinä et minua määrää! Et edes ole emoni! Valehtelija! Minä en sinun tai sinun Alfasi laumaan kuulu!"

|Tan tan taaa! Jännitys tiivistyy! Kuinka tulee käymään? Sen saat selville ku luet seuraavan luvun!❤|

UKKOSMYRSKYWhere stories live. Discover now