Part 19

82 15 0
                                    


korang dah berapa hari puasa? penuh? alhamdulillah.. =>..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


"morning world!!" chorong menggeliat di pagi hari dan dia menyangka bahawa hari ini akan baik- baik sahaja.

"hmm.. oppa ok ke ha pasal semalam tu?"

"hmm, nevermindla he's fine maybe" teka chorong.

chorong bingkas bangun dan terus menuju ke kamar bilik air untuk membersihkan diri.


Meanwhile..

"mana sehun ni ? semalam ada? kenapa tak ada pulak ni dalam bilik dia" omel pn. park seorang diri.

"kenapa ni omma?" dahi chorong berkerut melihat kelakuan ommanya yang tampak risau.

"ni sehun.. dia tak ada dekat bilik. semalam dia balik rumah kan?" soal pn. park ingin kepastian.

"yela.. semalam cho balik dengan oppa.. tapi... dia kan ada--"

"apa cho?"

"ahh ani.. dia kata kat cho dia ada hal nak buat" chorong meyakinkan ommanya. Dia tidak mahu ommanya rasa terbeban dengan masalah sehun. biar dia saja yang uruskan.

"omma, cho naik dulu ehh?"  chorong sudah selesai menghabiskan sarapannya.

"nae"

chorong menaiki anak tangga menuju ke kamar sehun bukan ke kamarnya. apalagi, chorong buat kamar sehun macam kamarnya la.

"hmm.. bersih. beruntung bakal isteri oppa ni dapat suami yang pandai berkemas".

chorong mendail nombor seseorang sambil duduk di tengah- tengah katil sehun.

OTP with Sehun oppa💞

yeoboseyo oppa.. where are you?

ahh.. aku ada hal

omma risau tahu tak? kenapa tak bagitahu nak keluar?

ahh mian.. kata dekat omma jangan risau pasal aku. aku ok ja.

nae.. oppa dekat mana?

hati kau.

pccthh..like seriously?

fine.. aku dekat cafe hyo.

k. about  15 minutes cho sampai.

kau dekat mana?

rumah la mana lagi

yela. aku tahu tu. kau dekat mana?

umm.. bilik oppa la.

keluar sekarang!!!

chill la.. cho cuma duduk dekat birai katil ni ja.

tak payah nak tipu aku.. kau ni suka ambil kesempatan.

ala.. oppa ni. ni je port yang cho ada nak lepas rindu pada oppa sehunnie yang tersayangzz"

fine.

End phone call with sehun oppa 💞

"pcct sampai hati dia letak " dengus chorong.

****

"Annyeong" sapa chorong setibanya dia tiba di Cafe Song jihyo.

"Ahh.. chorong shi masuk la"
Pelawa jihyo mesra lalu membawa ke meja dimana sehun berada.

Not bad ¿ : [ Oh Sehun x Park Chorong ]Where stories live. Discover now