Part 21

105 15 0
                                    


story ni actually lgi beberape chap nk habis dah.. so ? entah la. story ni act dah lari dari plot 😂😂.. habis story ni, author ada buat story baru iaitu prince katak.. cast dia

- IU
- JEON JUNGKOOK
- OH SEHUN
- NAMJOON
- TAK INGAT 😂😂

Sorry sangat sbb x update hari tu. . Yea I a bit busy this month n next month.. yea PT3 this year. So busy year.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

after 1 weeks.. (sorry skip)

hari punya hari, tunggu punya tunggu, kini tiba lah hari yang akan berlansungnya pertunjukan pakaian. Chorong sangat gemuruh dengan hari ini kerana saemnya beritahu bahawa setiap peragaan akan dinilai untuk markah akhirnya. Dia berharap semoga semuanya berjalan dengan lancar sahaja.

"oppa, dah siap?" soal chorong menunggu sehun menukar pakaian.

"dah" Tergumam chorong melihat sehun segak dalam memakai pakaian yang direkanya sendiri.

"aku tahu aku hensem.. janganlah ternganga pulak" sehun menutup mulut chorong yang ternganga

"yeol, hensem arh kau!!" sehun menyiku badan chanyeol. Sehun mempamerkan segaris senyuman

"kau sindir aku ke apa bodoh?" tergelak mereka.

"cho, ok tak?" jungkook mula keluar daripada bilik persalinan dan menunjukkan pakaiannya dekat chorong.

"perfect" chorong tersenyum lalu membetulkan kemeja dan tali leher jungkook yang senget.

"amboi amboi,, korang ingat sweet ke? aku tak akan restu hubungan korang ni!!" sehun berlalu pergi.

"hunnie, sabar!! kita ikut macam mana plan yang kita dah rancang ok?"

"t-tapi, aku takut.. takut dia tak nak terima" Sehun sedikit lemah.

"dia mesti terima, kau kan sehun, oh sehun!! kau kena yakin hun!!" Chanyeol memberi semangat dan dorongan pada sehun.

"Tapi dia mesti tolak aku sebab aku abang dia.. Aku rasa down tho" kata sehun sedikit sedih.

Pap!

Bunyi tamparan kedengaran yang sudah melekap pada pipi sehun. Habis merah pipinya.

"Yahh Pabo!! Asal kau tampar aku ni." Muka sehun memerah menahan sakit. Che macam perempuan.

"Aku nak bagi chingu bengap aku ni sedar. Aku tak pernah pun nak nampak kau macam ni!! Mana oh sehun yang aku kenal??!! Kau kena percaya takdir k" kata chanyeol lagi.

"chorong!! ready, next is your turn!!" kata salah seorang pembantu disitu.

"nae"

"Semua standby ya" chorong mengingatkan model- modelnya supaya bersedia.

"Cho, saya nervous la" kata jungkook sengaja ingin mengambil perhatian chorong.

"It's okay. It's normal. Awak nervous, saya lagi nervous" chorong menenangkan jungkook lalu memegang lembut pipi jungkook.

Jungkook apa lagi, mukanya mula panas membahang menahan malu.

"Erggh!!" Satu suara juga mukanya mula panas membahang menahan amarah.

******

"Kini, park chorong pula akan mempamerkan pakaian yang telah dijahit nya sendiri. Beliau seorang pelajar yang sangat bertanggungjawab, menghormati pensyarah dan mulutnya tidak pernah lepas daripada mengukirkan senyuman yang membuatkan para namja cair. Hahahaha." Kata juruacara majlis. Sempat lagi dia membuat lawak di atas pentas iaitu si Park sakai Jimin tu.

Not bad ¿ : [ Oh Sehun x Park Chorong ]Where stories live. Discover now