Part 20

88 11 0
                                    

Sorry kalau ada typo ^^
Sorry kalau pendek or tak best because my brain got stuck already.. Haha!! btw, story ada lagi a few chap n habis.. sorry la kalau x best.
Enjoy~..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

"Cho, petang ni kau sibuk?" Eunji bertanya sambil menongkat dagu di sebelah chorong.

"Maybe aku free.. kenapa?"

"Aku nak tumpang kejap di rumah kau boleh?" Eunji meminta izin.

"Boleh saja.. lagipun aku tak tak tahu nak buat apa petang ni tapi kenapa?" Soal chorong kembali.

"Hehe.. saja bosan." Eunji tersengih seperti kerang yang busuk.

"Bosan ke atau nak tengok oppa aku?" Chorong mencuba teka tujuan sebenar eunji yang ingin bertandang di rumahnya.

"Haha.. please don't get me wrong babe.. aku nak luangkan masa bersama kawan aku yang sengal ni" eunji tertawa.

"Guys, Mr Kim dah datang" bisik Jimin bahawa Mr kim jong kook baru menapak masuk ke bilik kuliah.

"Selamat pagi semua! Saya nak kamu semua hantar assignment bulan lepas yang saya beri.." arahnya tegas.

Sepertimana yang anda ketahui bahawa Mr kim jong kook ini berbadan sasa dan digilai ramai students di sini tetapi yang membingungkan chorong adalah mengapa Mr kim jong kook ini mengajar dalam bidang

FESYEN??

Oh ya! Even badan sasa hatinya tidak ubah seperti sehelai tisu yang lembut.

"Guys, minggu depan akan diadakan minggu fesyen. Jadi saya ingin membuat satu pementasan peragaan fesyen yang telah kamu reka sendiri dan tema yang telah diberi ialah 'Hot night party'" terangnya.

"Kenapa terlalu awal saem?" Soal eunji.

"Sebenarnya, kita sudah lambat.. saya juga baru tahu pada pagi tadi.. jadi harap kamu faham keadaan saya." Ujarnya.

"Saem, seorang pelajar akan mereka berapa pakaian?" Soal chorong pula.

"Tiga juga sudah memadai kerana masa tidaklah terlalu lama yang diperuntukkan".

"Nae"

"Cho, petang ni kita start nak?" Soal eunji.

"Aku ok ja.. mungkin petang ini kita boleh mulakan dengan lakar dahulu" cadang chorong.

"Nae"

*****

"Cho, kau nak reka baju jenis yang macam mana?" Soal eunji.

"Mungkin aku nak buat pakaian yang sesuai untuk party malam dan ringkas tetapi tampak elegan." Terang chorong sambil berjalan menuju ke rumah.

"Wow!! Good idea.. aku pun nak buat macam itulah" eunji mahu meniru idea chorong dan juga bersependapat dengannnya.

Chorong mula naik berang. "Yah mana boleh tiru idea aku!" Marah chorong.

"Guys, korang sebenarnya tengah cakap pasal apa ini?" Soal jungkook yang merasakan dirinya dipinggirkan.

"Pasal fashion show next week" Bagitahu eunji.

"Ouh" jawab jungkook ringkas.

"Cho, kau nak ambil siapa jadi sebagai model untuk peragaan pakaian kau?" Soal eunji lagi.

Chorong mula berfikir sejenak dan teringat akan sesuatu.

"Sehun oppa!!" Teriaknya gembira.

"Yah. . Aku baru nak minta bantuan sehun" eunji hampa

Not bad ¿ : [ Oh Sehun x Park Chorong ]Where stories live. Discover now