Kde jsi?!

5.5K 128 26
                                    

Bella

Ráno jsem se probudila odpočinutá, ale pořát jsem sem se cítila vystrašená. Stefan se strašně změnil. V dorým. Je strašně hodný a já jsem byla i zaražená že mě miluje, ale i ja ho miluju. Moc.

Koukla jsem se na Stefana...byl tak roztomylí. Zaculila jsem se na něj a přitulila. Najednou se jeho objetí zesílilo.

"Dobré ráno zlato"

"Dobré ráno"

"Po ránu si sladká" vtiskl mi na rty něžný polibek

Zabořila jsem obličej do jeho hrudi,protože jsem cítila jak mi hoří tváře.

"Podívej se na mě,si roztomilá když se červenáš"

Uchopil mě za bradu a hlavu natočil tak,abych se na něj podívala. Políbil mě znovu na rty.

Stefan

Je úžasna. Chvilku jsem ji líbal než mi zazvonil mobil.

"Promiň musim to vzít"

Zvedla sem se z postele a vzal to.

...

"Bell je mi to líto ale musim na hodinu pryč"

"Dobře, vzládnu to, budu asi spát"

"Dobrá"

Šel sem k ní a vtiskl sem jí polibek a převlékl sem se.
Vzal sem si věci a šel.

...

Po hodině sem se vrátil a odložil sem si veci v předsíni na stolek.

"Bello sem tu!"

Ticho...

"Bello?"

Ticho...

Šel sem se podívat do ložnice, ale ona tam nebyla. Byla tam je černá růže. Ale ne. Vím moc dobře co to znamená.

 Vím moc dobře co to znamená

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pane bože... Někdo mi ukradl mojí Bellu. Mojí sladkou Bellu ale musím opět získat. Bože Bello...

Sedl jsem si na zem a opřel sem se o postel. Ani sem si neuvědomil že mi po tváři teče slza. Neváham a beru do ruky mobil.

"Bene problém"

"O co jde kámo"

"Unesli mi Bellu"

"Co?! Jak unesli"

"Byl jsem hodinu pryč a když jsem se vrátil byla prý a zůstala tu jen černá růže"

"Fuck..."

"Jo..."

"Hele udělám co jde a hned ti dám vědět"

"Díky...čau"

"Čau"

Bello ja si tě najdu...

------------------------------------------------------

Sry za chyby 😋😆

Můj mafiánKde žijí příběhy. Začni objevovat