nevolnost

2.3K 54 3
                                    

Bella

Ráno jsem se provudila ze strašnou bolestí přicha. Vystřelila jsem do koupelny a nahla se nad toaletou a můj žalůlek začal vykonávat práci opačným směrem. Ucítila jsem na zádech ruku Stefana.

Když jsem dozvracela, vypláchla jsem di pusu a rovnou začala každodení hygienu. Když jsem se vracela do pokoje,tak sem překvapeně koukala na stefana jak sedí na posleti s přichystanou snídaní.

"Ty si nějak podezdřele rychlej...opruvdu si ji dělal ty?"

"Fajn, prokoukla si mě. Připravovala ji služka"

Kouknul se smutným pohledem.

"To vůbec nevadí. Vždyť od tebe sou ty snídaně také úžasné"

Výtězně se na mě usmál.

Snídaně byla celkem rychle snědená a služka se pak postarala o prázný tác.

"Bell...dnes musim něco zařídit"

"Aha no tak já asi pujdu OC (obchodní centrum) něco koupit"

"Dobrá, ale vezmeš si sebou Toma. Je to dobrý bodigart. A bát se nemůsíš...je gay a nechám ti na stole platební kartu"

"Ok, ale já mám něaké peníze...nebode potřeba utracet ty tvoje"

"Bell...ty kartu si vem a ohledně peněz si nedělej starosti, ano??"

"Fajn"

"Miluju tě"

" já tebe taky"

Vtiskl mi polibek na rty a šel do šatníku se převléct.

Já na sebe hodila šedé tričko z nápisem dark live a černé džíny které měli potrhaná kolena.
V koupelně sem se namalovala a učesala.

O hodinu později

Bloudim centrem s Tomem. Docela si rozumíme. Je mu 35 a žil v Oregonu.

"Tome...počkáš tady, jen si rychle skáknu něco koupot do drogerie a pak vyrazíme domů"

"Okk"

Přikývla jsem a šla.

V drogerii jsem šla původně pro těhotenský test. Ano mam pocit že sem těhotná. To raní neobvyklí zvracemí se mi nelíbilo. Chci se tak ujistit.
Najednou mi zacinkal mobil.

Stefan: si v pořádku
..díly raní nevolnosti

Já: ano sem ;)

Stefan: dobře, al kdyvy cokoli
Tak zavolej a máš tam Toma

Já: ano mám

Stefan: kk...uvidíme se doma ;*

Já: ;* fajn

Šla sem zaplatit a namířila sem si to za Tomem

Pokračování příště...;*

Můj mafiánKde žijí příběhy. Začni objevovat