Pohoda

3.1K 70 16
                                    

Ahojky...chci vám moc poděkovat že čtete můj příběh.
Už 100 lidí si můj příběh přečetlo. Já vím...pro některé je to jak nic. Ale pro mě je to něco úžasného.
                      LAWUJU VÁS ♥
____________________________________

Bella

Ráno jsem se probudila v pevným, ale zároveň něžným sevřením. Opatrně a bolestně se snažím otočit směrem ke Stefanovi. Jeho tvář mi dostává pocit, že na malou chvíli necítim bolest, která mé tělo asipává.

Opatrně se zachumlám v jeho sevření, obličejem se přilepim k jeho hrudi a vdechuju jeho vůni po kolínské.

Okolo mého těla se stisk Stefanových rukou zesílil, ale trošku moc...

"Sss"

Zaůpěla jsem bolestí...proč?
Protože moje tělo obklopovalo několik barevných modřin.
V jednu chvíli bych si myslela že sem jak špatně vybarvená omalovánka.

"Promiň...já..já"

Omlouval se a snažil se dat ruce pryč.

"Ne. Neomlouvej se"

Řekla jsem a jeho vrátila tam, kdr byli. On souhlasně zamručel do mích vlasů, do kterých vtiskl polibek a opatrně mě objal.

Stefam

Probudilo mě to,jak se Bella snažila se ke mě otočit čelem.
Chtěl sem ji pořádně obejmou, ale nedošlomi to, že má na těle modřiny. Všiml jsem si jich v noci když si odchopala deku,když měla nočnímůru.

Flashback:

"Neeeee!!!!"

Zakřičela přes celí pokoj. Chvlíli se kroutila a pak se zachumlala ke mě do klubíčka.

"Ššš...Bello, to bude dobrý...sem to s tebou"

Docela rychle se uklidnila...za to sem docela rád. Bylo mi líto jí zakhle vidět.

Vztal jsem a zvedl ze země její deku a přikril jí. Všiml jsem si jejích modřin na těle. Bože...čín si  to prošla...Lehl si k ní a ona se ke mě přitulila.

"Postarám se o tebe...už se tě nikdo nedotkne. To ti slibuju."

Vtiskl jsem sí polibek na čelo a Bella jen souhlasně zamručela.

Konec flasbacku:

Sikla bolestí a mě došlo tedy proč. Hned sem se jí omluvil.

"Ne. Neomlouvej se"

Řekla a vrátila ruce tam kde byli.
Tentokrát jsem ji objal znovu, ale né tak silně. Zamručel jsem na souhlas a vtiskl jí polibek do vlasů.

V takovém objetí jsme byli asi půl. Pak sem podal návrh.

"Lásko? Co kdyby jsme si šli dát sprchu, a pak bych nám udělal něakou snídani"

"Dobře"

Vztali jsme a šli do koupeli. Vslékl jsem se a pak i Bellu. Vlezli jsme si do sprchového koutu a pustil jsem na nás příjemňě teplou vodu. Opláchl jsem nád a umil kokosovím sprchovím gelem. Koupil jsem ho už dávno...chtěl sem udělat Belle radost, protože miluje kokos. Při mití jsem Belly sem zaslechl jak nenápadně vzdychla. Přilepil sem se jí na rty a ona bezpodmínečně spolupracovala. Natiskl jsem se sa ni a ona se opřela o studené dlaždičky. Vypískla a políbila mě.
Do polibku jsem se musel usmát.

Nadzvednul jsem jí a ona na to hned mi omotala nohy kolem těla.

"Můžu?"

Chtěl sem se ujistit jestli můžu.  Nechtěl sem na ní tlačit...po tom co si prošla. V momentu sem se bál se jít dotknou, abych jí nezranil, i když vím že se snažila být silná.

"Můžeš"

Ujistila mě. Opatrně sem do ní vnikl. Oba jsme vzdychli slasti. Pomalu sem se v ní začal pohybovat.

"Zrychli prosím"

Zaškemrala mi do ucha. Na její prosbou sem se musel uchechtnout. Zrychlil jsem a naše vzdychy naplňovali celou koupelnu. Moc mi chyběla. Nejen sex, ale ona samotná. Čim dál sem víc sem zrychloval, tim víc sme se oba blížili vyvrcholení.

Oba jsme se udělali poměrně rychle. Rychle mi oddechovala do ucha a já ji. Vyšel sem z ní a postavil jí na nohy. Když jsem jí postavil, hned se jí podlomili, ale já sem jí stihl zachytit. Poté jsem s ní vyšel ze sprchového koutu a posadil jí na stoleček vedle umivadla. Omotal sem okolo ní ručník a za to jsem si vysloužil polibek. Taky sem si okolo pasu omotal ručník a pak sem se vrátil k ní a osušil.

"Děkuju že si byl jemný..."

"Neděkuj. Nikdy bych ti neublížil. Miluju tě"

"Já tebe taky"

Políbila mě. Opatrně si stoupla a objala mě.

"Tak co, půjdeme se nasnídat?"

Optal sem se jí.

"Ano, jen bychom se měli obléknout"

"Jasně"

Šli jsme do pokoje a oblékli se.
Pak jsme sešli schody a šli do kuchyně. Tam jsem nám udělal palačinky s ovocem. Najedli sme se a vratili jsme se do pokeje koukat na film. Ležele vedle mě.
Šáhl jsem do nočního stolku pro mast.

"Nadzvedni tričko"

"Co?"

"Nadzvedni tričko. Chci ti touhlenstou nastí namazat ty modřiny. Tahle mast ti pomůže, aby se ti to rychle zahojilo. Neboj se, budu jemný jo?"

"Dobře...věřím ti"

Vyhrnula si tričko a já jemňe nanesl mast na její hebkou kůži.
Bylo jich těch modřin pár...naštěstí.

"Díky...ani to nebolelo"

"To jsem rád...už můžem dál koukat na film"

"Okii...můžu se přitulit?"

"Ne"

"Co?"

"Ne nemůžeš...ty musíš"

Začal sem se nezastavitelně smát. Bella mě prštila do ramene.

"To neni vtipný"

"Ale lásko, přece by ses neurazila"

"Hmm"

"Ale noták..."

"Hmm"

Začal jsem její obličej obklopovat polibkama...ona se začala smát a kroustit se.

"Dobře, dobře...už nejsem uražená,ale už přestaň"

"Jo?"

"Ano...prosím dost"

"Dobrá"

Dal sem jí poslední polibek na rty a pak si lehl. Bella se ke mě přitulila a taky mě políbila. Film jsme sledovali až do konce. Teda spís jen ja. Bella ke konci usla. Vypl sem laptop a společně jsem ná přikryl a já sem pak usl. Nechci spát dlouho. Chci pak udělat oběd.

Usl jsem s pocitem že je Bella vedle mě. Teď jí musím udělat co nejvíce šťastnou. Ona je můj poklad. A ten já si budu hlídat

____________________________________

Omlouvám se že jsem dlouho nic nepublikovala. A taky za chyby. ♥.♥

Můj mafiánKde žijí příběhy. Začni objevovat