Znovu ne!!

3.5K 85 23
                                    

Bella

Ze Stefanem jsme leželi v jeho velké posteli. Byla jsem schoulená v jeho medvědím objetí. Neustále myslím na to, jak jsem byla v jeho objetí potom co jsem řekla 'ano' , na to že si ho vezmu. Byl to úžasný okamžik. Tak moc ho miluju.

"Nad čím přemýšlíš?"

"Nad tí co se stalo včera"usmála jsem se.

"Tak co kdybychom si ještě víc zlepšili naladu a šli do centra něco koupit"

"A co?"

"Něco s čím bychom by si spříjemnili večer..."

"Hmm...dobře,jen se vysprchuju a můžem"

"Fajn, jdu si připravit něaký věci"

Na to už jsem mu jen zakývala hlavou na souhlas a šla do koupelny. Všechno oblečení ze sebe jsem hodina do koše na prádlo a šla ke sprchovému koutu.

.

Po sprše jsem si okolo těla omotala ručník. Uvědomila jsem si že sem si nevzala oblečení.

Když jsem vyšla, Stefan seděl v křesílku a četl si noviny. Spíš hned jak jsem vyšla, upřel pohled na mě.

"Teče ti slina"

Ruku položil na rty. Když si uvědomil že to byla sranda, zahodil noviny na stůl a šel ke mě. Nešlo se tomu neusmát...jeho skřivenému obličeji,jak hraje uraženého. Bylo ale vidět jak mu cukají koutky.

Přimáckl mě ke skříni a uvěznil rukama.

"Tss...tak zlobivá,asi bych tě měl potrestal..."

"Ty by si mi neublížil..."

"Proč myslíš?"

"Miluješ mě"

"Miluju tě"

Políbil mě a pustil mě, abych se mohla jít obléct.

O 3 hodiny později...

Čekala jsem na Stefana u auta. Řekl že na něco zapoměl. Nakoupili jsme jídlo a oblečení.
Z mého myšlení mě vyrušil hlas.

Muž: Ty si Bella...?

Já: Ano...co potřebujete?"

Muž: Tebe

Já: Co?!

Nestačila jsem nic říct a v tu chvílí sem méla už okno.

Muž:

To bylo celkem snadné. Jak jí tu ten hlupák Stefan může nechat. Teď bude moje hračka.

Když usla, naložil jsem ji do auta.
Hned sem se rozjel k domu u lesa.
Vzal sem ji a šel do pokoje pro hosty. Tak sem ji jednoduše přivázal k posleli a šel k sobě do pokoje.

Když sem si sedl, vytáhl jsem mobil a tomu kreténovi napsal textovku.

Stefan

Šel jsem už ke východu z budovy, když v tom mi zazvonil mobil v kapse. 'sms' .

Neznámě číslo:

Nazdar.
Nechybý ti něco...spíš někdo...
                                      P.

Hned jak sem si to přečetl, rozběhl jsem se k autu.

Nikdo,nikde.

"Bello!!"

Neznámé číslo:

Tak co,už ti to došlo?
                        P.

Já:

Ty zasranej zmetku kde si. Vrať mi mojí Bellu.

Neznámé číslo:

Nene kamaráde. Nejdřív si s "tvojí" Bellou pohraju a pak možná vrátim.
Buď celou, nebo na kousky.
                                P.

Už mi tekla slza po tváři. Ne ne ne mojí Bellu ne.

.

Jel sen domů a obvolal pár lidí aby mi pomohli.

Bella

Najedou sem se probudila v cizím pokoji z nehoráznou bolestí rukou. Co?! Já sem přivázaná?. Chci domů. Chci za Stefanem.

V momentu se otevřeli dveře.

"Á.. princess,ty ses mi už probudila"

"Co? Kde-kde to jsem"

"Teď tě zlatíčko vlastnim já"

"Tak to asi hovno. Ja patřim Stefanovi."

V momentě sem ucítila tlak na tváři. Facka. Cítila jsem jak mi teče slza.

"Tak to si neměla kočičko"

Začala jsem vzlykat a třást se. Strhal ze mě oblečení a ja jsem se jen zmohla na prosení ať mě nechá. Ale nenechal. Zavřela jsem oči a prosila. Nečekaně si mě vzal. Byla to strašná a bolestivá bolest, která trvala asi půl hodiny.

"Hmm byla si dobrá. Zítra si to možná zopakujeme."

Rozvázal mi ruce,ale já neměla sílu. Jen sem se k sobě schoulila.

On odešel a nezapoměl zamknout. Koukla jsem na okno které bylo zamřížované.

Stefane prosím....pomoc.

V duchu jsem volala. Chci být u svého snoubence.

Políbit ho.

Říct mu že ho miluju.

Stefan

Po dlouhém dickutovaní s kámošem, jak vy mi mohl pomoct mi zazvonil mobil.

Neznámé číslo:

Musim uznat že sis vybral dobře. V posteli by ale byla nejvíc víborná kdyby neprosila o to, abych tohl nechal a kdyby nevolala tvoje jméno. Ale jinak je uspokojující
                                 P.

Po této textovce sem málem bouchnul. Ten ****, ****,****,**** se opovážil se jí dotknout a znasilnit ji!!

Já:

Ty zasranej čůráku... až si tě najdu zabiju tě.

Neznámě číslo:

Ale ale ale. Než si mě najdeš, stihnu ji 100x přefiknout.
                                        P.

Já. Toho. Hajzal. Najdu. A. Zabiju.

____________________________________
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Tak co?

Sry za chyby♥

Můj mafiánKde žijí příběhy. Začni objevovat