1

833 34 3
                                    

Salut! Eu sunt Emma, o fata normala care a avut o viata normala pana au aparut cele mai ingrozitoare creaturi de pe pamant... vampirii. Stiu ca suna ciudat, dar de sapte ani ne controleaza si ne numesc ,,slavii lor".
  Eu am 16 ani, iar anul acesta urmeaza sa primesc o scrisoare cu invitatia la bal pentru ami cunoaste stapanul. De dus la scoala nu ma mai duc pentru ca mama mi-a zis ca daca tot o sa devin o,, sclava" nu imi mai trebuie.
-Scumpo, hai la masa!
Asta este mama mea. Tatal meu a fost omorat de catre un vampir, acum multi ani. De atunci stam singure.
-Cobor imediat!
Ajung jos unde o vad pe mama cu o scrisoare in mana plangand si zambind.
-Ai crescut atat de mare si frumoasa, iar acum o sa pleci.
-Daca nu ar fi aparut monstri acestia nu s-ar fi intamplat asta.,, Mrrrr"Se aude un marait in capul meu dar nu il bag in seama .
-Shhh!Mai incet. Nu vrei sa te auda. Sunt peste tot. Poftim!
Imi da scrisoarea ,o deschid si incep sa citesc:
,,Domnisoara Emma Moon, sunteti invitata la balul de vinerea asta care se va tine intre orele 18:00 si 00:00,unde va veti cunoaste stapanul.
Cu drag,
             Consiliul Vampirilor"

Ma intorc catre mama plangand si luand-o strans in brate.
-Emma, am chemat-o pe prietena ta Alina sa mergeti la mall.
-Ok mama.
-Eu trebuie sa plec la lucru. Ai cardul pe masa. Foloseste cati bani doresti, numai sa fi frumoasa in ultima ta zi de libertate.
-Mersi mami. La revedere!
-Pa scumpo!

Emma si VampiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum