16

258 10 1
                                    

Este deja seara iar eu am fost adusa la cariera de piatra de la marginea orasului unde am aflat ca se v-a face un sacrificiu;un vampir si un varcolac vor muri.Este deja ora 23:50.Mai sunt 10 minute  pana sa-i redau corpul si puterile acelui infantil.
-Vrajitoreo!Fii atenta !Daca nu faci vraja cum trebuie si incerci vreo  smecherie o sa te omor.Ai inteles?
-Da.
-Bine.Incepe.
   Dupa ce am spus vraja s-a pornit un vant puternic si o lumina care aproape te orbeste.Am inchis ochii iar cand i-am deschis am vazut un barbat cu parul negru ca smoala,ochi caprui si dupa parerea mea arata bine.
-Deci cum arat?Insfarsit corpul meu.Ce dor mi-a fost de el.Jumatate vampir ,jumatate varcolac.Combinatia perfecta pentru a fii singurul hibrid din lume.Sa fiu sincer ai facut o treaba buna Ema.Iar dupa intelegerea noastra o sa te las in pace si fiecare isi va vedea de viata lui.
Nu am mai spus nimic si am plecat de acolo.Dar cand sa fac si al zecelea pas am fost prinsa de unul din vampirii sai.
-Hei ce faci?
-Stii ce?M-am cam razgandit.De acum o sa faci ce vreau eu .Doar nu vrei sa-ti lasi tatal la ananghie.Nu?
-Poftim?
-Nu cred ca ai auzit bine.Lasama sa repet nu...
-Am auzit destul de bine.Ce tot spui acolo?Tu nu poti fi tatal meu.Tatal meu a murit.
-Asta ti-a spus mama ta scumpo.Eu sunt tatal tau.Sti ma mir cum de tu te-ai nascut doar vrajitoare dar nu si vampir sau varcolac.Dar nu conteaza.O sa rezolvam noi si problema asta.
Nu am mai apucat sa spun nimic ca se taie la mana si imi da sa beau din sangele sau ,imi pune mainile pe gat iar apoi negru...

Hei!Imi pare rau ca nu am mai scris,dar sincer nu am avut timp.Va pup!Pa!

Emma si VampiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum