8

482 18 1
                                    

Emma pov
Ma trezesc ca de obicei cu Dominik langa mine, dar ca acum intr-un cort. Ma ridic usor fara sa-l trezesc si ies afara unde este si David pe o buturuga.
-Neata!
-Neata!
-De cand esti treaz?
-Cred ca de trei ore. Nu stiu. Nu m-am uitat la ceas ca prostu. Vino aici.
-Adica eu sunt proasta? Este ora 7 desteptule. Sa te prind ca o sa te uiti la vreun ceas.
-So crezi tu. Nu o sa ma uit.
-Adica daca este ceva important la o anumita ora tu ai putea sa intarzii.
-Bine, bine. Te-ai sculat ca sa-mi faci capul calendar?
-Nu. Nu am mai putut dormi stiind ca nu am pe cine enerva. Norocul meu ca te-am gasit pe tine.
-Da desigur ca eu ar trebui sa fiu clovnul tau.
-Ma predau. Gata. M-am saturat sa ne certam.
-Nu ne certam. Ne tachinam frumoaso. Siiii... sper ca nu te superi daca fac asta.
  Ma uit la el si deodata isi lipeste buzele de ale mele. O doamne. Trebuie sa-l dau la o parte dar nu ma pot misca si se pare ca mai este putin si ii raspund. Asta imi lipsea. Se desprinde de mine si se lasa cea mai mare liniste.
-Hai sa ne pregatim de plecare Emma. Trebuie sa il sculam si pe Dominik.
-Sunt deja treaz. Eu sunt gata. Emma ai bagajele facute. Le duc eu la masina.
-Ok. Hai sa mergem atunci.

Ajunsi in masina se lasa cea mai mare liniste de pe pamant. Dominik nu a mai spus nimic si nici eu sau David de la acea,, tragedie".Sper sa nu fi vazut Dominik.
Dupa o ora ajungem la castel unde ma indrept in camera mea si cand intru nu stiu cum de a ajuns Dominik pe pat.
-Sper ca tia placut acel sarut Emma. Nu este adevarat? Nu poti nega.
-Dominik, eu...
-Nu Emma. Cred ca ar fi mai bine daca ai pleca. Nu accept un refuz. Si cand zic sa pleci ma refer la a te intoarce de unde ai venit. Bine?
-Dar...
-Nici-un dar! Bine? PLEACA! Sa nu te mai vad. Esti libera asa cum ti-ai dorit mereu. La revedere!

Si iese pe usa dand cu ea de perete. Fara sa ma mai gandesc ies pe usa si pe poarta castelului numai cu banii dupa mine, ca bagaj nu am avut. Iau un taxi pana la aeroport si un avion spre casa. Am facut cea mai mare greseala indragostindu-ma de un monstru ca el. Mai bine nu o faceam. O sa tin legatura cu bunica mea si ii voi spunde adresa mea ca sa stie cand o sa incepem antrenamentele acelea.

Cand am ajuns, casa era goala si pustie si in camera mamei nu mai erau hainele ei. Perfect! Ma lasat si ea balta. Acum am devenit o fata singuratica fara prieteni, familie...nu mai am nimic. Doar pe bunica. Ma sprijin de perete si ma las in jos plangand. Ce am facut de am meritat asta?Nu! Gata. Nu o sa mai fiu acea fata care este calcata in picioare de oricine. O sa-mi las sentimentele la o parte si gata. O sa fiu puternica. Si nimeni, absolut nimeni nu ma va mai rani si daca  indrazneste o sa o pateasca. Trebuie sa-l uit pentru totdeauna. De maine o sa incep antrenamentele si din cate am aflat defapt sunt o vrajitoare. Perfect. Oricum nu prea aveam ce face cu controlul apei, vantului, pamantului si focului. O sa invat vrajile si bunica sper sa fie mandra de mine.

O sa regreti ziua in care mai cunoscut rege Dominik. O sa o regreti daca imi mai apari in fata ochilor. Mai bine eram cu David. O fi el baiatul rau, oaia neagra a familiei dar el se poate schimba fata de tine,chiar daca a omorat multi oameni in trecut pentru pofta lui de sange uman dar sa schimbat . Tu pari persoana buna si iubitoare dar la urma urmei sa dovedeste ca tu esti cel mai mare gelos existent. Te-am iubit si te iubesc dar o sa trec mai departe.

Ma duc la mine in camera si ma bag in patul meu moale si primitor cum a fost mereu, unde toate grijile dispar una cate una in lumea viselor unde totul este roz.

Emma si VampiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum