Este o vila nu o casa. Se vede din strada piscina si mai incolo un lac, padurea si este o priveliste superba spre munte.
-Iti place?
-Tu numesti asta casa? Eu as numio statiune de vacanta.
-Intram?
-Ok.
Nici in casa nu este mai prejos sunt lucruri de moda veche dar si lucruri moderne. David imi arata camera mea care este la etaj fata in fata cu a lui. Pur si simplu este superba camera asta. Este chiar mai mare ca cea de la castel. Baia are si un geacuzi. Stai ce? Vorbesti serios. Deja imi place locul asta.
-Cum este camera?
-Superba.Acum nu-mi pare rau ca am venit cu tine. Meritam si eu o vacanta.
-Adica o vacanta lunga iubire ca aici vei sta mereu. Casa mea este si casa ta acum. Deci fate comoda. Daca ai nevoie de ceva sunt alaturi.
-Bine.Ma pun in pat si incerc sa adorm dar nu prea pot. Si altceva nu am ce face.
Am o idee. Hai sa-i planific o razbunare ca tot m-a trezit de dimineata.
Dupa o ora-Emma! Vezi ca ma duc in oras.
-Ok. Faci cum vrei.
-Vrei sa vi si tu?
-Nu. Dute.Perfect. Hai sa ne distram putin. Ma duc jos si frigiderul este gol. Deci asta inseamna ca nu am frisca. Evrica! Pasta de ras. Merge si aia.
Urc in camera la el si ii iau pasta de ras. Parca am vazut un peste in congelator. Iau pestele si il bag sub asternuturile de pe pat dupa ce il tai in bucati si o bucata in perna. Binee. Parca am vazut un bol de pesti in sufragerie il iau si il umplu cu apa si il ascund sub masa de pe hol. Ca sa-l iau mai repede duce ce ii pun somnifere in mancare. Ma duc afara si caut rame si viermi si ii bag in tubul cu pasta de ras. Siii... Hai mai! Cand ma distram si eu mai bine vine el acasa. Ma duc in living si dau drumul la televizor de parca nu am facut nimic si incerc sa nu ma mai gandesc la nimic.
-Ai venit! Ce ma bucur!
-Ti-a fost dor de mine papusa?
-Nu, nu, nu. Imi este foame.Ma duc la bucatrie si fac doua sendvisuri si in al lui pun doua somnifere faramitate. Ma duc si il dau lui pe cel care o sa-l adoarma. Dupa ce mananca se duce in camera. Il urmaresc si cand vad ca a cazut pe pat din picioare intru in camera. Ii pun pasta de ras in palma, o pana deasupra capului. Deja a inceput sa miroase pestele ala. Iac. Bolul in care am pus putina verbina il agat deasupra usii si plec.Alarma o sa sune la ora sase. Perfect! Muhahaha!
Dimineata
David pov
Misc capul si ceva ma gadila la nas dau sa ma scarpin si cand o fac fata mea este plina cu pasta de ras si viermi?
-Aaaaa... Dai jos de pe fata mea! Emma!
Ce mama dracului miroase asa? Imi vine sa vomit. Trebuie sa ies de aici. Cand deschid usa:Boom!
-Aaaa... Firati hristosii dracului! Verbina! Emma! Mai bine ai fugii!
Cand naiba a pus asta acolo? Cand am adormit? Ia stai putin. Somnifere. De asta mi-a dat sendvisul ala.
Emma pov
Il aud cum urla. Cred ca am incurcat-o rau. Vai de capul meu. Dar a fost amuzant. Am mai pus si o camera de filmat sa vad ce se intampla.
-Emma!
-Ceai ma de urli? Hahahaha! Se plimba viermii pe fata ta!
-Ce ?Dai dracului jos! O sa platesti! Mai e si sase dimineata!
-Acum suntem chit! Si tu mai sculat ieri la sase.
-Las ca vezi tu! Ia vino tu sa te iau in brate!
-Nu! Nu te apropia de mine. Nuuuuu
Fericit? Acum sunt murdara.
-Acum suntem chit. Iar ca o ultima pedeapsa pentru acel bol cu verbina pe care habar nu am de unde o ai si pentru somniferele de aseara imi faci o farfuri de clatite.
-Bine, bine. Acum dute si fati un dus.Ma duc jos si cand ajung mi-am amintit. O nu! I-am bagat verbina in gelul de dus! 3,2,1...
-Aaaaaaa... Emmaaaa... Serios!? Drace?
-Scuze! Am uitat sa-ti spun!
-Las ca vin eu acum jos la tine!Dupa ce termin clatitele vine si el.
-Emma?
-Hm?
-Ce este cu mirosul ala la mine in camera?
-Aaa da. Ti-am bagat bucati de peste in tot patul. Si cand zic tot ma refer si prin perini, cearceafuri si...
-Bine, bine. Am inteles. Mai sunt alte ,, capcane"sa le zic asa.
-Nu.
-Ok. Dar tu faci curat la mine in camera.
-Eu? Nici vorba! Camera ta ,tu faci.
-Dar nu eu...
-Vrei sa-mi folosesc magia pe tine?
-Bine iubita.
-Si nu imi mai spune asa. Nu sunt iubita ta.
-Mai vedem noi.
CITEȘTI
Emma si Vampirii
VampireCand o simpla fata isi cunoaste stapanul si afla ca ea nu este cine credea ea cu adevarat. Dar puterea pe care o ascunde iese la iveala ea este de neoprit. Oare ea este sufletul pereche al regelui vampirilor sau al fratelui sau?Pe cine dintre frat...