2

681 34 2
                                    

Peste putin timp apare si Alina, entuziasmata ca pentru prima data in viata mea merg la mall. Stiu ca pentru o fata de varsta mea este ciudat dar niciodata nu mi-au placut cumparaturile. Eu nu am fost pana acum desi se ruga de mine.
-Emma! Ce ma bucur ca mergi cu mine la mall. Se pare ca chestia asta cu vampirii este un lucru bun pentru tine...
-Taci! Este cel mai oribil lucru din viata mea. Peste trei zile trebuie sa stau dupa fundul unui mos care nu imbatraneste. Dupa un criminal fara inima. Iti dai seama? Un monstru. MONSTRU! ,,Mrrrrr"Iara s-a auzit acel marait, dar in fine. Eu nu vreau sa fiu o sclava! Intelegi?
-Bine. Gata. Ma sperii.
-Scuze. Doar ca nu suport chestia asta.
-Hai sa mergem pana nu se iau cele mai bune si frumoase rochii.
-Desigur.
Incui usa si plecam spre masina ei unde ne urcam si plecam.

Dupa trei ore
Ma trage dupa ea prin toate magazinele posibile din mall si mai sunt cateva minute si se inchide. Perfect! Iar eu nici macar nu mi-am gasit o rochie.
-Ce frumoasa este! Spune Alina in timp ce se duce sa o probeze.
-Iti sta bine.
-O iau! Tipa la vanzatoare zambind.
Vanzatoarea:Desigur domnisoara. O inpacheteaza si Alina plateste. O zi buna! Va mai asteptam pe la noi! Da, de parca ne mai intoarcem vreodata.
Ajunse acasa intram si Alina sare cu gura pe mine.
-De ce nu ti-ai luat nicio rochie? Erau multe frumoase.
-Uite cine vorbeste? Tu ti-ai cumparat o rochie cu 5 minute inainte sa se inchida.
-Macar eu mi-am luat una fata de tine.
Urca scarile si intra in camera mea unde se baga sa-si faca un dus. Ce prietena mai am si eu. Dar nu este nimic. Ma duc in baia din camera mamei.

Dupa ce termin ma imbrac cu pijamalele si ma duc in camera mea unde gasesc o cutie pe pat si atunci iese si Alina.
-Ce este aia? Intreaba ea.
-Eu stiu!
-Deschideo!
Ma duc, ma asez pe pat si incep sa citesc biletelul,, Pentru cea mai frumoasa fata. Vei fi a mea! Numele nu ti-l spun. O sa afli pe parcurs.
                                 Cu drag,
                                             ANONIM. "
Deja ma facut curioasa. Deschid cutia unde vad cea mai frumoasa rochie vazuta de mine:

 Deschid cutia unde vad cea mai frumoasa rochie vazuta de mine:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Este rosie si arata ca una de printese.Sus este impodobita cu diamante care dupa parerea mea sunt adevarate. Cred ca a costat o avere.,, Nu chiar"Iar se aude vocea aia in capul meu. In cutie mai sunt o pereche de pantofi care sunt culoarea rochiei si o cutiuta in care se afla un colier si un alt biletel :,,Sper sa fii imbracata cu ceea ce ai primit la bal. "Bine... asta este ciudat. Asez lucruri inapoi in cutie si ma bag in pat sa ma culc dupa o discutie prosteasca cu Alina, ca cica am un admirator secret.
Dupa cateva minute intru in lumea viselor unde totul este roz.Fara vampiri sau sti tu ce lucruzi care se intampla de zi cu zi.

Sper sa va placa.Va pup!Bye!😘

Emma si VampiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum