3

690 28 2
                                    

Peste trei zile
Astazi este cea mai ingrozitoare zi din viata mea. Ziua mea de nastere si balul. Ce cadou am mai primit anul asta. Ma ridic din pat si fac un dus rapid dupa ma dau cu multa crema cu miros de lapte si miere, ma duc in camera unde era si Alina si incepem sa ne pregatim pentru deseara.
-De ce te-ai dat cu atata crema?
-Ca vampirii sa nu ma aleaga dupa miros.
Ma machiez putin ,nu prea sa se observe, ma imbrac cu rochia caremi vine superb, imi pun colierul la gat, imi iau pantofii si la sfarsit imi ondulez parul blond prinzandu-l intr-un coc. 
Alina isi lasa parul pe spate ,se machiaza putin si se imbraca asa:

  Alina isi lasa parul pe spate ,se machiaza putin si se imbraca asa:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Suntem gata. Spun eu deja obosita. Hai sa mergem afara. Trebuie sa vina limuzina.
-Ok. Hai!
Am stat cateva minute bune si apare si limuzina din care coboara dupa cum se pare un vampir. Cred ca e baiatul stapanului mamei.
El:Buna domnisoarelor! Si isi arata coltii. Urasc gestul acesta. Cum va numiti? Eu ma numesc Alexander.

Alina:Eu ma numesc Alina Lumiere, iar prietena mea Emma Moon.
Alex:Incantat de cunostinta. Va rog, urcati! Sa nu intarziem.

In limuzina
Alex:Vreti ceva de baut?
Eu:Nu. Nu multumesc.
Alina:Nici eu.
Alex:Cum doriti. Puteti sa va dati jos masca ca sa-mi vad sclavele?
Eu:Nu. Si deocamdata  nu suntem ale tale! Inteles?
Alex:Imi place de tine. Cred ca vei fi a mea...
Eu:Se pare ca am ajuns.
Dupa cel intrerup din vorbit ne dam jos din lumuzina si intram in conac, unde un domn striga numele invitatilor.
Domnul:Numele va rog.
Alina:Alina Lumiere.
Domnul:Domnisoara Alina Lumiere! Striga el tare.
Eu:Emma Moon.
Domnul:Domnisoara Emma Moon.
Toti isi intorc privirile, baietii uitandu-se la mine diferit fata de fete(vampiri). Ne ducem la masa noastra stand acolo pana lo ora 22:00 degeaba. Alexander a incercat sa ma ia la dans, dar degeaba, nu i-a mers prea bine. Alina a dansat cu un baiat pe nume Christian. Deodata inima incepe sa-mi bata mai tare si nu stiu de ce.
-Buna domnisoara Emma! Vreti sa dansati? El macar nu isi arata coltii ca altii.
-Desigur. Ma ia de mana si mergem pe ringul de dans.
Eu:Cum te numesti?
El:Secret. O sa afli pe parcurs.
Eu:Tu esti cel care mi-a dat rochia?
El:Da. Iti sta forte bine.
Eu:Multumesc!
Ma uit intr-un colt unde Alexander de nervi a spart un pahar.

Dupa dans ma asez la masa mea si deodata se aude iarasi vocea aceea.

-Doamnelor si domnilor, a sosit timpul alegerii! Domnisoara Emma Moon, pe dumneavoastra vau ales 5  persoane care trei au renuntat. Iar cei ramasi sunt Alexander Turner si cel de-al doilea sa prezentat ca Anonim. Desigur stiti ca trebuie sa va luptati pentru ea. Unde vreti!
Anonim-Afara!
Alex:De acord!

Domnul a continuat de vorbit, iar ei s-au intors. Alex ranit, iar Anonim nu avea nimic, doar un zambet triumfator.
-Deci stiti cine a castigat! O seara frumoasa! Haide Emma.
Ma ea de mana si ma duce pana la un BMW negru. Urcam si se lasa o liniste ca de mormant pana sparge el linistea.
-Acum poti sa-ti dai masca jos. Fac intocmai cum mi-a spus. Esti foarte frumoasa. Acum sa-ti spun regulile. Mi te adresezi numai cu stapane, nu ma iei peste picior si faci numai ce spun eu. Bine?
-Mhm.
-Si vorbesti cu cuvinte.
-Da... stapane.
Peste scurt timp ajungem la aeroport, iar dupa cum se pare are un avion privat. Super! Acum chiar nu mai scap de aici. Ne urcam si ne asezam, iar eu dupa cateva minute adorm pe scaun.
-Emma!
-Aaaaa! Unde sunt? Cine esti? Aw, scuze... stapane. Nu am vrut sa tip, doar ca m-am speriat.
-Nici eu nu trebuia sa tip. Daca tie somn dute in camera aceea si ia o camasa de a mea si culcate. Eu o sa fiu aici daca ai nevoie de ceva.
-Multumesc!
-Cu placere! Noapte buna!
Ma duc in camera, si dupa cum se pare nici nu zici ca este avion, zici este hotel. Multumesc! Eu am   aranjat-o.
-Iesi din capul meu! Tip ca sa ma auda.
-Ce ai de tipi asa nebuno? Sti ca te aud si asa, nu?
-Scuze! Pot sa va pun o intrebare?
-Da.
-Cum va numiti?
-Dominik O'Conner si am 1999 ani. Altceva?
-Pot sa va zic pe nume?
-Bine... Poti face asta. Mai vrei ceva?
-Nu. Noapte buna!
-Noapte buna, frumoaso!





Emma si VampiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum