14

279 13 0
                                    

Emma pov
Ma trezesc intr-o incapere intunecata unde nu pot distinge nimic. Nici macar mana mea.
-Hei! E cineva? Unde sunt?
Usa se deschide si sunt orbita de lumina care intra pe acea usa. Cand pot vedea din nou, ce sa vezi. Jack.
-Hei păpusa. Ce faci?
-Foarte bine! Nu se vede? Zic eu sarcastica.
-Mai usor cu sarcasmul vrajitoareo.
-Ce vrei?
-Sa mori! Hahahaha.
-Hahaha. Ce amuzant. Ce sa zic? Ma dat pe spate.
-Oricum. Am nevoie de tine ca sa-mi recapat puterile. O sa faci o minuscula vraja. Imi vreau corpul inapoi.
-Nu este asta corpul tau?
-Sunt mult mai frumos de atat. Si arata spre ,,corpul sau".
-Si modest.
-Hahaha. Deseara e luna plina iar tu trebuie sa faci vraja aia.
-Nu sunt obligata sa fac asta.
-Daca nu vrei ca prietenii tai vampiri sa moara o sa o faci.
-Sa nu le faci rau.
-Nu se stie. O sa trimit pe cineva sa-ti spuna care e vraja. Si diseara o sa vin sa te iau. Sa fi gata la 11 :30.Pa!

Si ma lasa iar singura aici. Perfect. Te rog sper sa ma caute cineva. Dar de ce ar faceo. Le-am mai si lasat o scrisoare ca sa stie ca plec. Deci ei stiu ca sunt plecata, nu rapita. O sa mor aici daca nu imi iese vraja. Este una puternica. O stiu. Nu trebuie sa o mai invat. Sunt moarta. ..

Buna! De acum o sa incep sa fac capitole mai scurte si sa postez mai des. Bye!

              

Emma si VampiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum