-David...?Ce cauti aici?
-Asta ar trebui sa te intreb eu pe tine.Dupa atata timp in care am crezut ca ai murit ...se pare ca esti vie.
-Ce vrei?il intreb eu deja nervoasa pentru ca se afla in fata mea.
-Ce vreau?Ma mai intrebi asta?Explicatii vreau ,Emma,explicatii...
-Cine sunt eu sa ti le dau?Daca nu te superi,vreau sa plec.
-Nu atat de repede.David pov
Nu pot sa cred ca dupa atata timp este aici,vie,in fata mea.De cand asteptam momentul acesta...Dar nu pot intelege cum din acea persoana dulce si inocenta a ajuns asa?Da,inteleg ca acum este vampir,dar de ce a ales sa fie asa,fara sentimente?Nu ca eu nu am fost mai rau decat ea si inca sunt.
Emma pov
Se pare ca ne intalnim din nou.Nu putea sa stea la el acasa bine mersi si sa-si vada de ale lui?Cica acum vrea si explicatii...Hai sa ti le dau!
-Deci ce vrei?ma apropii eu de el.
-Sa-mi spui unde ai fost pana acum.
-O sa fac asta.ma apropi de el si mai mult si cand nu se asteapta ii rup gatul.Dar nu acum dragul meu,David!
Cu viteza mea de vampir ajung in mai putin de un minut la conac ,unde se pare ca este prea liniste.
-Hmm,asta e noua.Nu a mai fost de mult asa liniste.
Gandul imi zboara la Eliad.Urc repede sus unde usa era culcata pe jos si camera goala.Asta nu e a buna.
-Ti-a fost dor de mine?Se aude glasul idiotului in spatele meu dar cand ma intorc dispare.Sau ai venit ca sa ma deslegi pentru a continua ce am inceput?
-Asta so crezi tu .
-Sti ca o sa ma razbun pentru faza asta...Dar nu acum...
-Ok.Faci ce vrei pana la urma urmei.
Alerg cu viteza in camera mea si incui usa care este din otel.Inainte aveam usa din lemn ,dar cu Eliad prin preajma mi-am schimbat-o.
Ma duc la dus ,iar cand ies imi iau hainele pe mine si ma bag in pat unde stau si ma uit pe tavan gandindu-ma cum de m-a gasit David intr-un oras atat de mare.Lumea asta-i mica .
O bubuitura-mi distrage atentia.Era geamul meu care acum este facut tandari.
-Ce faci iubire?
-Eliaaad!
-Nu mai tipa femeie!
-Mi-ai distrus camera !Cum vrei sa nu tip?
-Te corectez...geamul.
-Te-ai pus cu cine nu trebuia Eliad.
Ochii mei se fac rosii si sunt inconjurata de un cerc de foc.Dupa ce am devenit vampir singurul element pe care l-am putut folosi a fost focul.
-O mama...Am dat de belea.Daca te calmezi si nu imi dai foc pe aici parasesc camera.
-Ok,si imi revin la normal.Iar acum,AFARA!!
Dupa ce paraseste camera si curata cioburile ,chiar daca la inceput nu a fost de acord dar vazandu-ma iar cu flacari in maini a facut ce am spus,imi continui holbatul la tavan.
CITEȘTI
Emma si Vampirii
VampireCand o simpla fata isi cunoaste stapanul si afla ca ea nu este cine credea ea cu adevarat. Dar puterea pe care o ascunde iese la iveala ea este de neoprit. Oare ea este sufletul pereche al regelui vampirilor sau al fratelui sau?Pe cine dintre frat...