13

321 14 1
                                    

Emma pov
Ma trezesc cand razele soarelui imi ating fata. Trebuie sa imi cumpar draperii la geam.
Simt cum cineva ma strange in brate si imaginile de ieri imi apar in minte. Dominik.
-Buna dimineata, iubito!
-Neata.
Ma ridic din pat si imi fac rutina zilnica. Ma imbrac cu o pereche de blugi negri stramti si un tricou negru.
Intru in camera unde Dominik este imbracat in niste blugi albastri si un tricou alb. Coboram in living si dam drumul la televizor pe stiri.
,,In jur de ora 5 dimineata, a fost gazit cadavrul unei persoane secat de sange si cu o muscatura pe gat. Oamenii legii spun ca este opera unui animal salbatic. Fata se numeste:Amanda Hamilton, in varsta de 23 de ani studenta in anul doi la Universitate Washington... "
-Dominik. Ai vazut asta? Amandoi stim ca este opera unui vampir. Tu esti regele, cred ca ar trebui sa faci ceva in legatura cu asta.
-Daca as putea as face.
-Baluri ca sa va alegeti sclave poti sa faci dar sa te iei de un vampir nu.
-Hei. Oamenii nu stiu de existenta noastra. Numai cei care primesc invitatii la aceste baluri. Si nu. Nu pot sa-i fac nimic vampirului. Cat oamenii nu stiu ca este mana unui vampir nu este treaba mea.
-Sti ceva. Nu-mi pasa. Dar ce vampir phsihopat ar face asta fara sa acopere urmele.
Dav:Vinovat!
Eu:Ce?
Dom:Tu ai fost idiotule?
Dav:Da. Eu am fost. Probleme? Imi era foame.
Eu:Ce se intampla cu tine? Tu nu esti asa.
Dav:O ,ba da. Asa am fost si inainte sa te cunosc pe tine. Am incercat sa ma las, dar se pare ca nu am putut. Si sa sti ca m-am simtit extrem de bine facand asta. Eu va las. Pa!
Dom:Hei. Vino aici !
Eu:Lasa-l. A plecat deja.

Ce se intampla cu el? El nu era asa. De cand a venit Dominik aici...  Cand l-am sarutat ieri pe Dominik ,David disparuse de langa noi. Daca... David e indragostit de mine. O nu. Nu, nu, nu. E numai vina mea. Nu trebuia sa vin aici. Trebuia sa raman singura in casa mea. Nu trebuia sa ma mut aici cu David. Acum l-am ranit si face rau oamenilor nevinovati. Trebuia sa-mi dau seama. Dar eu il iubesc pe Dominik nu pe el. Trebuie sa inteleaga asta. Nu vreau sa mai moara oameni din cauza sentimentelor lui pentru mine. Trebuie sa plec din casa asta departe de ei. Asta este. O sa plec fara sa stie ei, o sa plec departe de aici pentru ca nu vreau sa fie certati din cauza mea.
Imi iau bagajul si imi impachetez toate hainele. Imi iau portofelul, telefonul si geanta si sunt gata. O sa ies pe usa din spate...

***
Am ajuns deja in avion si sunt in drum spre Londra. Trei ore de zbor. Perfect...
-Dominisoara, domnisoara.
-Da
-Am aterizat.
-O da. Ok.
Imi iau bagajul, intru intr-un taxi si merg spre noua mea casa. Dar nu asta e drumul.
-Scuzati-ma. Casa mea nu este pe aici.
-Cine a spus ca te duc acolo Emma.
-Cine esti? Ce vrei?
-Sunt Jack. Cosmarul tau.

Emma si VampiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum