4

629 25 1
                                    

Razele soarelui intra pe fereastra jucandu-se pe fata mea. Imi ridic capul si ma uit in jurul meu. Este o camera extraordinara.Un dulap inalt, o canapea, un fotoliu, o masuta de sticla, o mica biblioteca in colt si doua usi mari de sticla care duc la balcon. La cativa metri de pat se afla o usa, cred ca este baia. Ma duc sa fac un dus si cand intru raman uimita de ce se afla acolo. Creme si geluri de dus cu lapte si miere, aroma mea preferata, parfumuri si multe alte lucruri.
Dupa o baie lunga ,imi iau un prosop pe mine si ma duc in camera unde pe pat se afla o pereche de blugi, un tricou si o pereche de tenisi.Ma imbrac si pe masa observ un biletel.
,,Sa cobori jos dupa ce esti gata.
                                      Dominik"
Pun mana pe cleanta, deschid usa si dau de un hol lung si intunecat. Merg ce merg desi nu stiu unde si din neatentie ma lovesc de un corp tare.
-Se pare ca te-ai ratacit Emma.
-Am aflat ca vrei sa vorbesti ceva cu mine.
-Da. Hai la mine in birou.
Mergem si la capatul holului intram intr-o incapere unde Dominik imi spune sa stau pe canapea.
-Deci Dominik, ce ai vrut sa discuti cu mine?
-Daca vrei sa iesi in gradina, ai voie, ai voie peste tot. Nu este nici macar o problema. Dar trebuie sa fi insotita. Si de maine o sa o ajuti pe Mara la curatenie. Ai inteles?
-Da, stapane.
-Ti-am zis ca poti sa imi zici Dominik.
-Bine. Deci, Do-mi-nik. Hahahaha!
-De ce razi? Spune!
-Hahahaha...
-Bine tu ai vrut-o.
Dominik pov
Ma indrept spre canapea si incep sa o gadil. Nu stiu de ce am facut asta. Dar nu pot sa o pedepsesc in alt mod. Este asa frumoasa. O iubesc, dar ia nu trebuie sa stie. Trebuie sa ma creada un monstru desi nu imi iese. Vreau sa o rasfat, sa aibe tot ce isi doreste. Dar este periculos. Este sufletul meu pereche si nu pot sa o vad plangand si sa fie ranita. Trebuie sa incerc sa o tin departe. Sunt creaturi care imi vor raul si ar face orice ca sa nu mai fiu rege si pot sa apeleze la ea.
-De ce razi de mine?!
-D-D-Dominik, g-g-gata.
-Ce este asa amuzant?
-Radeam d-de fata t-ta cand, cand ti-am zis n-numele p-pe silabe. Hahahaha... Oprestete.
-Bine. Ma opresc.
Exact asa fac. O iau de mana si ma duc cu ea in camera lasand-o acolo. Este asa inocenta. Desi gandul sa o pun sa faca curat ma inebuneste, tot trebuie sa fac ceva ca sa nu cumva sa simta si ea ceva pentru mine. Imi este de ajuns sa o stiu in siguranta. O iubesc cum nu am mai iubit pe nimeni. Ma intorc in birou unde imi scufund capul in hartii.

Emma pov
Ma pun pe fotoliu si privesc in gol gandindu-ma la acei ochi albastri. Ochii lui Dominik. Este asa frumos. Stai! Ce? Am zis eu ca un sugator de sange fara suflet este frumos? Dar totusi el are ceva. Nu pare sa fie ca ceilalti desi este regele. Pare mai rau pe dinafara dar in interior vad o persoana deosebita. Poate m-am indragostit? Nu, nu, nu, nu se poate. Eu care credeam tot ce este mai rau despre vampiri acum parca totul pare diferit. Imi schimb parerea.
Ma ridic si ma duc pe balcon unde sta un baiat inalt si brunet.
-Buna Emma. Eu sunt David fratele lui Dominik si cel care trebuie sa aibe grija de tine. Deci, vrei sa mergi in gradina?
-Buna! Da. As vrea.
-Ai mai sarit de la inaltime pana acum? Dupa ce ma intreaba ma ia in brate.
-Nu. De ce?
-O sa vezi.
Si fara sa mai zic nimic sare cu mine de la balcon. Cand ajungem jos imi prezinta toata gradina. Este plina cu trandafiri. David se indeparteaza putin si dupa cateva minute vine cu un buchet de trandafiri.
-Pentru o fata frumoasa.
-M-multumesc! Sunt foarte frumosi.
-Bine. Hai la castel. Se intuneca.
-Ok.
Ajunsi acolo Dominik era pe pat, iar dupa privirea parea curios.
-Unde ai fost?
-Am fost cu David prin gradina. Nu stiam ca aveti si un frate.
-David este fratele mai mic. Ti-a placut plimbarea? Vad ca ai primit si flori.
-Da. David este foarte dragut. El mi le-a dat.
-Bine Emma. Noapte buna.
-Noapte...
Si nu mai apuc sa termin ca iese pe usa.
-...buna.
Dupa ce pleaca imi fac un dus si ma bag in pat unde intru imediat in lumea viselor.

Dominik pov
Vai ce imi vine sa-l omor pe nenorocit. Cum sa-i dea flori sufletului meu pereche? Ingerului meu cazut pe pamant? Daca nu ar fi fratele meu ar fi mort acum. Dar mai bine ma calmez. Nu conteaza. Oricum nu o pot avea. Ea este om si eu vampir. Nu ne leaga nimic. Doar din cauza sortii a ajuns ea sa fie predestinata mie. Oh, Emma! Ma omori! Te iubesc asa de mult dar nu te pot avea.


Emma si VampiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum